لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل موزیک برای مدت محدود برای کاربران شازم رایگان شد

اپل موزیک برای مدت محدود برای کاربران شازم رایگان شد

 شرکت اپل تصمیم دارد تا به منظور تشویق کاربران به استفاده هرچه بیشتر از سرویس تشخیص موسیقی شازم، سرویس اپل موزیک را برای مدت محدود به صورت رایگان به آن‌ها ارائه دهد.

بر اساس گزارش وب سایت 9to5mac اپل تصمیم دارد تا برای مدتی محدود پس از مراسم اهدای جوایز گرمی به کاربران شازم امکان استفاده رایگان از سرویس پخش موسیقی اپل موزیک را ارائه دهد. کاربرانی که از طریق اپ استور شازم را دریافت کرده‌اند، می‌توانند برای مدتی مشخص اقدام به استفاده رایگان از سرویس اپل موزیک کنند. بررسی‌های 9to5mac حاکی از آن است که اپل تصمیم دارد تا این پیشنهاد ویژه را برای یک هفته به کاربران ارائه دهد و پس از آن کاربران همچنان از طریق روش‌های عادی امکان دسترسی به این سرویس را خواهند داشت.

گفتنی است که با وجود رایگان شدن این سرویس، شرکت اپل برای استفاده کاربران از اپل موزیک و فعال سازی آن درخواست اطلاعات پرداخت به صورت بین‌المللی می‌کند و کاربران باید اطلاعات مستر کارت یا کارت‌های اعتباری مشابه را در بخش Payment اپل آیدی خود وارد کنند. این مسئله به آن معنا است که کاربرانی که از مستر کارت یا کارت‌های اعتباری مشابه استفاده نمی‌کنند، امکان دسترسی به این پیشنهاد ویژه را ندارند.

اپل همچنین برای استفاده از سرویس اپل موزیک به کاربران امکان استفاده رایگان به مدت سه ماه را ارائه می‌دهد. با این حال استفاده رایگان به مدت سه ماه از این سرویس نیز همانند پیشنهاد ویژه یاد شده مستلزم ارائه اطلاعات پرداخت بین‌المللی است و کاربران حتماً باید از کارت‌های اعتباری بین‌المللی نظیر مستر کارت استفاده کنند.

در صورت عدم وجود مستر کارت، کاربران تنها از طریق خرید گیفت کارت و پرداخت حدود 10 دلار به صورت ماهانه امکان دسترسی به این سرویس را خواهند داشت.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420