لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

کاربرد اپل تی وی در ایران چیست؟ :: قسمت چهارم

کاربرد اپل تی وی در ایران چیست؟ :: قسمت چهارم

در قسمت سوم اپل تی وی و نحوه استفاده ایرانیان از این سرویس را توضیح دادیم و حالا تصمیم داریم باقی قابلیت‌های این ست تاپ باکس دیجیتالی را معرفی کنیم.

 

نصب اپلیکیشن‌های مختلف نظیر نتفلیکس، رادیو جوان و HULU


اپل تی وی مجهز به اپ استور اختصاصی خود است. به همین دلیل کاربران می‌توانند اپلیکیشن‌های مختلف را از طریق اپ استور دانلود کرده و به آن‌ها دسترسی داشته باشند. بسیاری از سرویس‌های پخش محتوای رسانه‌ای ایرانی و خارجی مثل نتفلیکس، HULU و رادیو جوان در اپ استور اپل تی وی وجود دارد و کاربران می‌توانند با نصب آن‌ها به این سرویس‌ها دسترسی داشته باشند. گفتنی است که برخی از این سرویس‌ها به دلیل تحریم‌های داخلی و خارجی نیاز به تغییر آی پی دارند.

نصب بازی روی اپل تی وی

اپل تی وی به گونه‌ای کنسول بازی اختصاصی شرکت اپل نیز به‌حساب میاید. این ست تاپ باکس دیجیتالی بسیاری از بازی‌های ارائه شده در اپ استور را در دل خود جای داده است و کاربران می‌توانند با نصب بازی‌ها، آن‌ها را در تلویزیون بزرگ خود تماشا کنند. کاربران همچنین می‌توانند بازی‌ها را از طریق کنترلر اختصاصی اپل تی وی یا اتصال آیفون به دستگاه‌ها مورد استفاده قرار دهند و از اجرای آن‌ها لذت ببرند. بازی‌های ارائه شده در اپ استور می‌توانند پولی یا رایگان باشند که نسخه پولی آن‌ها را باید از طریق گیفت کارت اپل خریداری کرد.

 

دسترسی به سیری و هوم کیت برای کنترل لوازم هوشمند سازی خانه


 اپل تی وی یکی از مهم‌ترین دستگاه‌های اپل برای هوشمند سازی خانه به‌حساب میاید. این ست تاپ باکس دیجیتالی می‌تواند بسیاری از تجهیزات هوشمند سازی خانه که به سیستم هوم کیت متصل هستند را کنترل کند. برای مثال، شما می‌توانید چراغ‌های هوشمند خانه خود را با دستورهای صوتی ارائه شده به سیری خاموش یا روشن کنید یا چای ساز و قهوه ساز خانه را سر ساعتی مشخص روشن کنید. علاوه بر این، اپل تی وی سازگاری کاملی با هوم پاد دارد و می‌توانید از آن طریق آهنگ‌ها و محتوای صوتی مختلف را در این اسپیکر هوشمند کنترل کنید.

در بخش پنجم این مطلب قصد داریم تا آنچه اپل تی وی قادر به انجام آن نیست را بررسی کنیم.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420