لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

کاربرد اپل تی وی در ایران چیست؟ :: قسمت دوم

کاربرد اپل تی وی در ایران چیست؟ :: قسمت دوم

تا پیش از این و در قسمت اول توضیح دادیم که اپل تی وی یک ست تاپ باکس دیجیتالی است که توسط شرکت اپل با سیستم عامل tvOS آماده عرضه به بازار شده است. حال در ادامه تصمیم داریم تا تمامی کارایی‌های اپل تی وی را توضیح دهیم.

پخش محتوای رسانه‌ای از آیفون، آیپد و کامپیوترهای مک به صورت بی‌سیم روی تلویزیون

یکی از مهم‌ترین خصیصه‌های اپل تی وی سازگاری کامل این محصول با دیگر دستگاه‌های هوشمند اپل است. شما می‌توانید با استفاده از اپل تی وی اقدام به پخش محتوای رسانه‌ای مختلف از آیفون‌ها، آیپدها و کامپیوترهای مک به صورت بی‌سیم روی تلویزیون خود کنید. تصور کنید که یک ویدیو، عکس یا موسیقی را در حافظه آیفون یا آیپد خود ذخیره کرده‌اید و می‌خواهید آن را روی تلویزیون خود بخش کنید. اپل تی وی در این حال به شما کمک می‌کند تا به صورت بی‌سیم محتوای رسانه‌ای مورد نظر را روی تلویزیون ارسال کنید و از آن لذت ببرید.

امکان میرور کردن تصویر آیفون، آیپد و مک

از دیگر کاربردهای اپل تی وی امکان میرور کردن تصویر آیفون، آیپد و مک روی تلویزیون خانه شما است. شما می‌توانید تصویر آیفون و آیپد خودتان را به صورت بی‌سیم به اپل تی وی ارسال کنید و اپلیکیشن‌های مختلف را روی نمایشگر بزرگ آن تماشا کنید. شما حتی می‌توانید بازی‌های نصب شده روی آیفون یا آیپد را روی اپل تی وی ارسال کنید و محتوای تصویری آن را روی نمایشگر بزرگ مشاهده کنید که در نوع خود بسیار لذت بخش است.

به یاد داشته باشید که این کار مستلزم وجود یک روتر و اکسس پوینت بی‌سیم در خانه است؛ گفتنی است که مودم ADSL که در تمامی خانه‌های امروزی پیدا می‌شوند یک روتر و اکسس پوینت بی‌سیم را در خود جا داده‌اند و نیازی به خرید محصول جانبی دیگر ندارید.

برای آگاهی از دیگر کاربردهای اپل تی وی و دریافت پاسخ اینکه کاربرد این محصول برای کاربران ایرانی چیست، می‌توانید به بخش سوم این مطلب مراجعه کنید.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420