لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

کاربرد اپل تی وی در ایران چیست؟ :: قسمت اول

کاربرد اپل تی وی در ایران چیست؟ :: قسمت اول

یکی از مهم‌ترین سؤالاتی که ذهن بسیاری از کاربران ایرانی را به خود جلب کرده است که این است که اپل تی وی چیست و چه کاربردی در ایران دارد؟

اپل تی وی یکی از مهم‌ترین محصولات شرکت اپل برای هوشمند سازی سیستم صوتی و تصویری خانه‌ها به‌حساب میاید که بسیاری از افراد با قابلیت‌های آن آشنایی ندارند. در ادامه این مطلب قصد داریم تا علاوه بر معرفی اپل تی وی امکانات این محصول را نیز معرفی کنیم.

اپل تی وی چیست؟

اپل تی وی یک ست تاپ باکس دیجیتالی است که با اتصال به نمایشگر یا یک تلویزیون از طریق کابل HDMI می‌تواند سیستم صوتی و تصویری خانه یا اتاق شما را هوشمند کند.

امروزه بسیاری از افرادی که تصمیم به خرید یک تلویزیون جدید را دارند، اقدام به خرید تلویزیون‌های هوشمند می‌کنند. تلویزیون‌های هوشمند می‌توانند با اتصال به اینترنت از طریق کابل یا Wi-Fi محتوای سرویس‌های مختلف را به نمایش در بیاورند. علاوه بر این، تلویزیون هوشمند می‌تواند همانند تلفن‌های هوشمند و تبلت‌ها بازی‌ها و اپلیکیشن‌های مختلف را در خود اجرا کند. مهم‌ترین تلویزیون‌های هوشمند امروزی در بازار ایران شامل محصولات ال جی که مبتنی بر سیستم عامل WebOS هستند و تلویزیون‌های هوشمند سامسونگ که مبتنی بر سیستم عامل Tizen هستند می‌شوند. از طرفی شرکت گوگل نیز اقدام به توسعه سیستم عامل اندروید تی وی برای تلویزیون‌های هوشمند کرده است که توسط برخی از کمپانی‌ها نظیر سونی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

حال تصور کنید که شما یک تلویزیون غیرهوشمند دارید و تصمیم دارید تا از امکانات یک تلویزیون هوشمند بهره‌مند شوید. در اینجا است که شما می‌توانید با استفاده از یک ست تاپ باکس دیجیتالی سیستم صوتی و تصویری خانه خود را هوشمند کنید و به جای خرید یک تلویزیون هوشمند، تمامی سرویس‌های اینترنتی را از طریق ست تاپ باکس‌های دیجیتالی روی تلویزیون خود دریافت کنید.

ست تاپ باکس‌های دیجیتالی امروزه با سیستم عامل‌های مختلفی آماده عرضه شده‌اند. برای مثال، شرکت گوگل دانگل‌ها و ست تاپ باکس‌های کروم کست و شرکت آمازون ست تاپ باکس آمازون فایر را آماده عرضه به بازار کرده‌اند.

در این میان، شرکت اپل با معرفی ست تاپ باکس دیجیتالی خود با عنوان اپل تی وی تلاش کرده تا سیستم صوتی و تصویری خانه‌ها را بر پایه اکوسیستم اختصاصی خودش آماده هوشمند سازی کند. اپل تی وی ست تاپ باکس دیجیتالی شرکت اپل است که با سیستم عامل tvOS آماده عرضه شده است که سازگاری کامل با آیفون، آیپد و کامپیوترهای مک دارد.

برای مطالعه بیشتر به قسمت دوم کاربرد اپل تی وی در ایران چیست مراجعه کنید.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373