لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

یکی از بازی‌های ایکس باکس رایگان شد!

یکی از بازی‌های ایکس باکس رایگان شد!

شرکت مایکروسافت به تازگی تصمیم به عرضه قسمت سوم Crackdown با تأخیرهای فراوان کرده است که قرار است در روز پانزدهم فوریه آماده عرضه به کاربران شود.

بر این اساس مایکروسافت تصمیم گرفته تا برای جلب رضایت کاربران و به دلیل عذرخواهی از آن‌ها به خاطر تأخیر در عرضه نسخه جدید این بازی، قسمت اول Crackdown را به صورت رایگان آماده عرضه کند. بر این اساس، کاربران می‌توانند به صورت رایگان این بازی را از ایکس باکس لایو دانلود و نصب کنند و آن را روی دستگاه خود نصب کنند.

به صورت پیش‌فرض، قسمت اول Crackdown برای ایکس باکس 360 و ایکس باکس وان آماده عرضه شده بود. اما مایکروسافت در حال حاضر تصمیم گرفته تا این بازی را به صورت رایگان تنها برای کاربران ایکس باکس وان آماده عرضه کند.

کاربران ایکس باکس وان می‌توانند به صورت نامحدود از این بازی استفاده کنند و نیازی به پرداخت هزینه از طریق خرید گیفت کارت یا موارد دیگر نخواهند داشت. با این حال قسمت سوم این بازی که از هفته آینده آماده عرضه به بازار می‌شود قرار است با هزینه و قیمتی مشخص به کاربران ارائه شود.

Crackdown گیم پلی شبیه به Gears Of War دارد با این حال سبک داستانی آن تا حدودی با بازی یاد شده متفاوت است. گفتنی است که کاربران ممکن است برای نصب این بازی نیاز به عضویت در بخش Xbox Game Pass داشته باشند؛ چرا که کرک داون 1 اولین بار برای ایکس باکس 360 ارائه شده بود که با سرویس ایکس باکس گیمزپس به صورت مشابه برای کاربران ایکس باکس وان نیز ارائه شده بود.

این بازی در حال حاضر در تمامی نسخه‌های ایکس باکس وان، قابل اجرا است و محدودیتی در استفاده ایکس باکس وان اس یا ایکس باکس وان ایکس برای آن در نظر گرفته نشده است. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373