لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

ادوبی پریمیر باعث خرابی اسپیکر مک بوک پرو می‌شود!

ادوبی پریمیر باعث خرابی اسپیکر مک بوک پرو می‌شود!

 بررسی‌های اخیر نشان می‌دهد که برخی از کاربران مک بوک‌ها به خاطر نصب و استفاده از ادوبی پریمیر پرو در دستگاه‌های خود با مشکل اسپیکر مواجه شده‌اند.

یکی از کاربران کامپیوترهای مک به نام Alvin Shen در تالار گفت و گوی کاربران ادوبی پریمیر در وب سایت رسمی ادوبی اعلام کرده که نرم افزار ادوبی پریمیر پرو باعث می‌شود تا صدای دستگاه به صورت نرم افزاری به یک باره زیاد شود و این مسئله به صورت سخت افزاری باعث خرابی اسپیکرها می‌شود.

وی اعلام کرده که خرابی‌های ناشی از افزایش یک باره صدای اسپیکرها توسط ادوبی پریمیر پرو به صورت دائمی است و نمی‌توان آن‌ها را تعمیر کرد. تا پیش از این نیز بسیاری از کاربران کامپیوترهای مک با مشکلاتی مشابه مواجه شده بودند که طی آن اسپیکر مک بوک پروها به دلیل صدمات ناشی از پخش صدای خیلی زیاد دچار خرابی شده بود.

این خرابی باعث می‌شود تا اسپیکر دستگاه به صورت دائمی خراب شود و تنها راه برای تعمیر دستگاه تعویض اسپیکر آن خواهد بود. علاوه بر این، برخی از کاربران در زمان عرضه مک بوک پرو 2018 با مشکلاتی نرم افزاری مواجه شده بودند که در اسپیکر دستگاه خود با اعوجاج شدید مواجه می‌شدند که این مسئله هیچ ربطی به خرابی‌های اخیر ندارد. چرا که اپل در توسعه مک او اس جدید مشکلات مربوط به اعوجاج اسپیکرها را به صورت نرم افزاری برطرف کرده بود.

با وجود انتشار این گزارش‌ها، هنوز اپل و شرکت ادوبی هیچ ادعایی در زمینه تائید یا رد خرابی‌های ناشی از استفاده ناصحیح از ادوبی پریمیر پرو نکرده‌اند. با این حال پیش بینی‌ها حاکی از ان است که ادوبی در آینده نزدیک سطح صدای در حال پخش از روی اسپیکر مک بوک پروها را تغییر می‌دهد تا مشکلات یاد شده در دستگاه‌های جدیدتر ایجاد نشود.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420