لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل برای بار دیگر به عنوان ارزشمندترین کمپانی جهان شناخته شد

اپل برای بار دیگر به عنوان ارزشمندترین کمپانی جهان شناخته شد

با وجود تمامی مشکلاتی که بر سر راه فروش آیفون‌ها در بازار چین ایجاد شده بود، شرکت اپل برای بار دیگر توانست مقام اول را در لیست ارزشمندترین کمپانی‌های جهان به دست آورد.

بر اساس جدیدترین گزارش CNBC ارزش هر سهم از شرکت اپل برای بار دیگر مایکروسافت و آمازون را کنار زد و امروز به ارزش 174.24 دلار رسید. این مسئله به آن معنا است که کل سهام شرکت اپل در حال حاضر 821.59 میلیارد دلار است.

تا پیش از این و مشخصاً در ماه اوت سال گذشته سهام شرکت اپل به بیش از یک تریلیون دلار رسید. اما دیری نگذشت که با معرفی آیفون‌های 2018 و کاهش میزان توجه‌ها به این محصولات در بازار چین باعث شد تا اپل 450 میلیارد دلار از ارزش سهام خود را در مدت کوتاهی از دست بدهد. اپل روی فروش محصولات جدید خود در بازار چین سرمایه گذاری زیادی کرده بود؛ اما افزایش قیمت این محصولات باعث شد تا کاربران چینی تمایلی به خرید این محصولات نداشته باشند.

ارزش سهام اپل در دوره سه ماهه پایانی سال 2018 میلادی کمتر از مایکروسافت و آمازون شده بود و این کمپانی با مشکلات پیچیده و بزرگی مواجه شده بود.

اما حالا شرکت اپل توانسته به صورت نسبی جایگاه پیشین خود را به دست آورد. پیش بینی‌های منتشر شده در مورد تلاش این کمپانی بر سر تولید و عرضه سرویس‌های پخش محتوا به صورت دیجیتالی باعث شده تا سهام داران برای بار دیگر تصمیم به تبادل سهام این کمپانی با قیمت بالاتری بگیرند.

بر اساس گزارش‌های منتشر شده، اپل احتمالاً در جریان ماه آوریل سال جاری میلادی از سرویس دیجیتالی اختصاصی خود برای پخش محتوای جدید رونمایی کند که این مسئله باعث افزایش میزان درآمد این کمپانی در ماه‌های آینده خواهد شد و در نهایت ارزش سهام این کمپانی را به بیش از یک تریلیون دلار افزایش خواهد داد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420