لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

پلی استیشن 5 بازی های کنسول قبلی را اجرا میکند

پلی استیشن 5 بازی های کنسول قبلی را اجرا میکند

 شرکت سونی تصمیم دارد تا در آینده نزدیک از پلی استیشن 5 رونمایی کند و حالا مشخص شده است که به احتمال زیاد تمامی بازی‌های پلی استیشن 4 در کنسول نسل نهم شرکت سونی قابل اجرا خواهند بود.

گزارش منتشر شده در وب سایت The Verge حاکی از آن است که سونی تصمیم دارد تا روند پشتیبانی از بازی‌های پیشین خود را در کنسول جدید ادامه دهد و کاربران پلی استیشن 5 محدودیتی در زمینه عرضه بازی‌های قدیمی در این کنسول نخواهند داشت.

تا پیش از این شرکت سونی از امکان اجرای برخی از بازی‌های پلی استیشن 3 را در کنسول نسل هشتمی خود ارائه داده بود و کاربران پلی استیشن 4 می‌توانستند بازی‌های گذشته را به صورت قانونی از پلی استیشن نتورک خریداری و آن‌ها را در دستگاه‌های خود اجرا کنند.

در این میان، مشخص شده است که سونی قصد دارد تا رویند توسعه بازی‌های قدیمی را برای مدت طولانی‌تر به کاربران کنسول‌های جدید بدهد. بر این اساس، کاربران پلی استیشن 5 می‌توانند از بازی‌های قدیمی‌تر نیز بهره ببرند. علاوه بر این، شرکت مایکروسافت نیز احتمالاً در توسعه و عرضه نسل جدید کنسول‌های بازی خود این قابلیت را به کاربران ارائه می‌دهد تا محدودیت اجرای بازی‌های قدیمی به طور کامل از بین برود.

با توجه به این گزارش می‌توان به این نتیجه رسیده که بسیاری از بازی‌های عرضه شده در سال‌های اخیر برای مدت بسیار طولانی در اختیار گیمرها و علاقه‌مندان قرار خواهند گرفت و کاربران می‌توانند به صورت بهینه و سریع بازی‌ها را از سرویس‌های ایکس باکس لایو و پلی استیشن نتورک خریداری کنند و آن‌ها را در کنسول خود به اجرا دربیاورند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373