لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

گوشی‌های اندرویدی احتمالاً به سیستمی مشابه با فیس آیدی مجهز می‌شوند

گوشی‌های اندرویدی احتمالاً به سیستمی مشابه با فیس آیدی مجهز می‌شوند

 سال 2017 بود که مینگ چی کو پس از معرفی و عرضه آیفون X از طرف اپل اعلام کرده که سیستم احراز هویت بیومتریک مبتنی بر تشخیص چهره به صورت سه بعدی که با عنوان فیس تایم شناخته شده است حداقل دو سال از سیستم‌های امنیتی دیگر در تلفن‌های هوشمند اندرویدی جلوتر است و به همین دلیل اپل می‌تواند در مدت زمان یاد شده به موفقیت تجاری قابل توجهی دست یابد.

اما حالا این پیش بینی به حقیقت پیوسته است و شرکت گوگل پس از دو سال از عرضه آیفون X با فیس آیدی تصمیم دارد تا سیستم احراز هویت مبتنی بر تشخیص چهره به صورت سه بعدی را آماده عرضه در دستگاه‌های هوشمند اندرویدی کند.

گوگل تصمیم دارد تا در توسعه اندروید Q از سیستم هوشمند سازی احراز هویت دستگاه‌ها استفاده کند. بر این اساس پیش بینی می‌شود تا در سال‌های آینده و مشخصاً پس از معرفی اندروید Q در جریان کنفرانس I/O امسال دستگاه‌های اندرویدی نیز با سیستم تشخیص چهره به صورت سه بعدی آماده عرضه شوند.

گوگل تصمیم دارد تا از همین حالا امکان استفاده از سنسورهای تشخیص سه بعدی چهره که با استفاده از لیزر کار می‌کنند را در نسخه جدید اندروید عرضه کند. البته با توجه به زمان دیر هنگام عرضه تلفن‌های هوشمند مبتنی بر نسخه‌های جدید سیستم عامل اندروید می‌توان پیش بینی کرد که تلفن‌های اندرویدی حتی تا سال آینده نیز با این سیستم امنیتی آماده عرضه به بازار نشوند.

علاوه بر این، شرکت مایکروسافت نیز ممکن است در آینده نزدیک از این سیستم امنیتی در دستگاه‌های ویندوزی استفاده کند. فیس آیدی تا به امروز به صورت اختصاصی در انحصار شرکت اپل بوده است و این کمپانی از آن در آیپد پرو نسل 3 و آیفون‌های 2017 به بعد استفاده کرده است که حالا قرار است توسط دیگر شرکت ها با نام های دیگر تجاری سازی شود.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373