لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

عدم پشتیبانی از اکسسوری‌های متفرقه پای اپل را به دادگاه کشاند

عدم پشتیبانی از اکسسوری‌های متفرقه پای اپل را به دادگاه کشاند

 یکی از شهروندان کالیفرنیا به تازگی بابت عدم پشتیبانی از اکسسوری‌های متفرقه از اپل شکایت کرده است.

وی در متن شکایت خود اعلام کرده که اپل به صورت عمدی دستگاه‌هایش را به گونه‌ای برنامه نویسی کرده است که از تاریخ نوامبر 2016 استفاده از دستگاه‌های جانبی متفرقه با آن‌ها ممکن نباشد. کاربران بر این اساس بدون هیچ گونه اطلاع قبلی، امکان دسترسی کافی برای شارژ آیفون‌ها یا اتصال آن‌ها به کامپیوتر را از طریق کابل‌های متفرقه ندارند و این مسئله خلاف تعهدات شرکت اپل به حساب میاید.

مونیکا امرسون شاکی این پرونده است که اعلام کرده که در سال 2016 اقدام به خرید یک آیفون 7 کرده است. او تا اکتبر سال 2017 بدون هیچ مشکلی از کابل اصلی این محصول استفاده کرده بود تا اینکه کابل شارژ او خراب می‌شود و تصمیم به خرید یک لوازم جانبی دیگر می‌گیرد.

وی پس از اتصال یک کابل لایتنینگ متفرقه به آیفون خود متوجه یک پیام با مضمون This Accessory May Not Be Supported در تلفن هوشمند خود می‌شود و در نهایت به این موضوع پی می‌برد که اپل به صورت عمدی امکان دسترسی به لوازم جانبی متفرقه را مسدود کرده است و کاربران نمی‌توانند به ابزارهایی که توسط خود شرکت اپل تولید شده است دسترسی داشته باشند.

بر این اساس او از اپل بابت اقدام به مسدود سازی لوازم جانبی و پشتیبانی آن‌ها از دستگاه‌های اختصاصی خود شکایت کرده است و این کار را یک تجارت غیرمنصفانه و حتی کلاه برداری عنوان کرده است.

گفتنی است که با وجود انتشار اطلاعات مربوط به شکایت او از شرکت اپل، هنوز دادگاه هیچ نظری در این باره نداده است و وکلای اپل موظف هستند تا در دادگاه حاضر شده بود به این مسائل پاسخ دهند. اپل نیز هنوز در مورد این شکایت واکنشی نشان نداده است و بایت برای نتیجه این دادگاه منتظر باقی ماند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373