لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

بیش از 200 ایموجی جدید در سال 2019 به آی او اس میاید

بیش از 200 ایموجی جدید در سال 2019 به آی او اس میاید

 روز گذشته بود که خبر عرضه 4 انیموجی جدید در آی او اس 12.2 منتشر شد و حالا خبر جدید حاکی از آن است که اپل تصمیم دارد تا بیش از 200 ایموجی جدید را به این مجموعه اضافه کند.

وب سایت Emojipedia به تازگی لیستی کامل از تمامی ایموجی‌های جدید ارائه شده در سال 2019 را منتشر کرده است. در این مجموعه از ایموجی‌ها، مواردی نظیر فلامینگو، صدف، گل لاله، قلب سفید، انسان‌هایی که دست یک دیگر را گرفته‌اند، تکه‌های یخ، اوران‌اوتان، آبمیوه، فلافل و موارد دیگر اضافه شده‌اند.

این مجموعه از ایموجی ا قرار است برای بیان راحت‌تر و آسان‌تر احساسات در چت‌ها و نوشته‌ها قرار گیرند که شامل 59 ایموجی جدید به همراه 75 حالت متفاوت بر پایه نژاد و جنسیت را در خود جای داده‌اند که در مجموع شامل 230 ایموجی جدید می‌شوند.

کنسرسیوم یونیکد قرار است این ایموجی‌ها را در مجموعه خود به صورت رسمی تائید کند و پس از آن شرکت‌های تولید کننده محصولات نرم افزاری و از جمله آن‌ها شرکت اپل این ایموجی‌ها را در نسخه جدید محصولات نرم افزاری خود آماده عرضه می‌کنند. بر این اساس می‌توان پیش بینی کرد که این ایموجی‌ها پیش از عرضه آی او اس 13 به کاربران آماده عرضه شود.

اپل ممکن است در زمان عرضه نسخه نهایی و عمومی آی او اس 12.2 این ایموجی‌های جدید را به کاربران ارائه دهد. گفتنی است فلسفه اصلی ایموجی‌ها بهبود روند استفاده از تلفن‌های هوشمند و سرویس‌های آنلاین است. کاربران با استفاده از این ایموجی‌ها می‌توانند احساسات خود را با روندی آسان‌تر برای کاربران بیان کنند. بر این اساس مجموعه‌های جدید ایموجی‌ها با گسترش هر چه بیشتر موارد سعی دارند تا رویدادها و اتفاقات بیشتری را در خود جای دهند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420