لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

نسخه عمومی دومین بتای آی او اس 12.2آماده عرضه شد

نسخه عمومی دومین بتای آی او اس 12.2آماده عرضه شد

 شرکت اپل تنها یک روز پس از شروع فرایند عرضه دومین بتای توسعه دهندگان آی او اس 12.2، نسخه عمومی این سیستم عامل را نیز آماده دانلود و نصب توسط کاربران عادی کرد.

کاربران عادی رأی تست کردن قابلیت‌های آی او اس 12.2 دیگر نیازی به خرید اکانت 99 دلاری شرکت اپل ندارند و تنها کافی است با مراجعه به بخش Software Update این نسخه را دانلود و روی دستگاه‌های خود نصب کنند.

آی او اس 12.2 تا پیش از این اطلاعات زیادی در مورد تلاش اپل برای ساخت محصولات جدید شامل آیپد نسل 7، آیپد مینی 5 و آیپاد تاچ 7 را فاش کرده بود. علاوه بر این مشترکین اپراتور AT&T در آمریکا اعلام کرده‌اند که پس از نصب این نسخه از سیستم عامل همراه شرکت اپل با عبارت 5G e به جای LTE مواجه شده‌اند.

علاوه بر موارد یاد شده کاربران آی او اس 12.2 می‌توانند از این پس در اپلیکیشن Apple News اشتراک مجله‌های مختلف را به صورت اینترنتی تهیه کنند و به صورت هفتگی یا ماهانه این مجله‌ها را به صورت قانونی دریافت و دانلود کنند.

در آی او اس 12.2 کاربران دیگر نمی‌توانند به صورت پیش‌فرض اطلاعات حرکتی سنسور ژیروسکوپ و شتاب سنج را از طریق سافاری با وب سایت‌های مختلف به اشتراک بگذارند. بر این اساس کاربران ممکن است در این نسخه از سیستم عامل همراه شرکت اپل با مشکلاتی در زمینه اجرای محتوای مبتنی بر واقعیت افزوده و واقعیت مجازی در وب سایت‌های مختلف مواجه باشند.

البته کاربران می‌توانند با مراجعه به بخش تنظیمات سافاری اقدام به رفع این محدودیت و ارائه دسترسی‌های مورد نیاز به وب سایت‌های مختلف کنند.

گفتنی است که این نسخه همچنان در مرحله تست قابلیت‌های نرم افزاری و سخت افزاری مختلف قرار دارد و به همین دلیل ممکن است با باگ‌های نرم افزاری متعدد مواجه باشد. به همین دلیل به کاربران توصیه می‌شود تا زمان عرضه نسخه نهایی این سیستم عامل صبر کنند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420