لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آنجلا آرنتس فروردین امسال از اپل جدا می‌شود

آنجلا آرنتس فروردین امسال از اپل جدا می‌شود

 آنجلا آرنتس مدیر بخش فروشگاه‌های فیزیکی به تازگی از تصمیم خود برای جدایی از اپل پرده برداشته است و اعلام کرده که قرار است از این پس به عنوان مدیر عامل اجرایی کمپانی فعال در حوزه مد Burberry فعالیت کند. 

آنجلا آرنتس یکی از مهم‌ترین مدیران زن در شرکت اپل بود و به اعتقاد بسیاری از تحلیلگران مستحق جانشینی تیم کوک بوده است. بر این اساس بسیاری از مقالات تحلیلی منتشر شده در سال 2017 میلادی بر احتمال ارتقای جایگاه او به عنوان مدیر عامل اجرایی اپل حکایت داشتند. با این حال او تصمیم گرفته تا از تیم مدیریتی شرکت اپل جدا شود و در شرکت دیگری مشغول به کار شود.
Deirdre O’Brien به عنوان مدیر بخش منابع انسانی شرکت اپل نیز این مسئله را تائید کرده است و اعلام کرده که شرکت اپل در حال آماده سازی بسترهای لازم برای جدایی آنجلا آرنتس از این کمپانی است.
آنجلا آرنتس در بهار سال 2014 به اپل پیوست و از آن موقع تاکنون به عنوان مدیر بخش فروشگاه‌های فیزیکی در شرکت اپل فعالیت کرده است. او یکی از مهم‌ترین و تأثیرگذارترین مدیران زن در شرکت اپل بوده که در چند سال گذشته توانست کیفیت خدمات ارائه شده در فروشگاه‌های فیزیکی را بهبود بخشد.
در طول فعالیت او در شرکت اپل بسیاری از شعبه‌های اپل استور در سراسر جهان افتتاح شدند که توانستند به طرز موفقیت آمیزی میزان فروش محصولات اپل در سراسر جهان را افزایش دهند.
برخی از تحلیلگران بر این باور هستند که جدایی آنجلا آرنتس از اپل به مسائل و مشکلات مالی این کمپانی در سالیان گذشته مربوط می‌شود. البته هیچ یک از منابع آگاه داخل شرکت اپل این مسئله را تائید یا رد نکرده‌اند.
گفتنی است که آنجلا آرنتس تا پیش از این نیز به مد و فشن علاقه زیادی داشته است و حالا تصمیم دارد تا در یک شرکت فعال در این زمینه کار کند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373