لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل مشکل کیبورد مک بوک را برطرف می‌کند

اپل مشکل کیبورد مک بوک را برطرف می‌کند

 شرکت اپل در پتنت جدید خود توضیحاتی در مورد روند تولید و طراحی کیبورد مک بوک‌های جدید داده سات تا دیگر کاربران با مشکلاتی مربوط به طراحی کیبوردهای پروانه‌ای مواجه نباشند.

وب سایت اپل اینسایدر به تازگی اطلاعاتی در مرود یکی از پتنت‌های جدید شرکت اپل را منتشر کرده است که طی آن مشخص شده است که اپل تصمیم دارد تا در تولید و عرضه مک بوک‌های آیند از یک پنل شیشه‌ای استفاده کنند. این پنل شیشه‌ای بین کیبورد و برد مداری قرار می‌گیرد و باعث می‌شود تا با خطای کمتر دکمه‌ها ورودی انگشت کاربران را دریافت و به آن‌ها پاسخ دهند. این پنل شیشه‌ای پس از وارد کردن اطلاعات مربوط به فشار دادن هر یک از ورودی‌هابا سرعت بسیار کم به حالت اولیه خود باز می‌گردد.

علاوه بر این پنل شیشه‌ای یاد شده باعث می‌شود تا طراحی پروانه‌ای کیبوردها دیگر با مشکلاتی نظیر ورود گرد و غبار در دستگاه‌ها مواجه نباشد. گفتنی است که تا پیش از این کاربران مک بوک‌های جدید به دلیل طراحی بد کیبورد مک بوک‌ها با مشکلات عجیبی مواجه می‌شدند.

این شکل که در مک بوک‌های 12 اینچی و مک بوک پروهای 2016 به بعد اعمال شده است باعث می‌شود تا پس از مدتی طولانی از استفاده این دستگاه‌ها با مشکلاتی در زمینه کارکرد دکمه کیبوردها مواجه شوند. این دکمه‌ها به راحتی گرد و غبار را در اطراف خود جای می‌دهند و پس از مدتی کارایی سابق خود را از دست خواهند داد. اپل در سال 2018 تلاش کرد تا با قرار دادن یک لایه سیلیکونی بین دکمه کیبوردها، بدون تغییر مکانیزم آن‌ها مشکلات مربوط به نفوذ گرد و غبار را کاهش دهد که البته همچنان کاربران از این موضوع رضایت نداشته‌اند.

اپل تصمیم دارد تا در آینده نزدیک با توسعه این پنل شیشه‌ای مکانیزم کیبوردهای پروانه‌ای را تغییر دهد تا کیبوردها به صورت بهینه‌تر به کارهای خود ادامه دهند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420