لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

کاغذ دیواری های دیجیتالی!

کاغذ دیواری های دیجیتالی!

 

   یکی از نقاط قوت محصولات اپل نمایشگرهای رتینای آنها می باشد، هر چند که در این زمینه رقیبان سرسختی هم در بازار دارد. ولی از طرف دیگر دست کاربران برای سفارشی تر کردن محیط کاربری و استفاده از این کیفیت صفحه نمایش بسته است و تنها یک گزینه برای کاربران مانده و آن ابراز روحیات و سلایق خود در قالب والپیپر دستگاه خود می باشد. امروزه شاید پیدا کردن عکس در اینترنت راحتترین کار باشد ولی یافتن عکسهای گلچین شده ای که منطبق بر رزولوشن دستگاههای مان باشد قطعا کار آسانی نیست. در ادامه با ما همراه باشید تا گلچینی از برترین سایت ها و برنامه های اپ استور را که امکان دانلود زیباترین والپیپرها را می دهند به شما معرفی کنیم(ترتیب اولویت معرفی ها بر اساس رتبه بندی شخصی نگارنده انجام شده است). قبل از معرفی لازم به ذکر دو موضوع هست.

   نکته اول: رزولوشن دستگاه من چیست تا هنگام انتخاب والپیپر نزدیکترین تصویر به آنرا انتخاب کنم:

 

                                                     320*480 : آیفون نسل اول تا سوم، آیپاد تاچ نسل اول تا سوم

                                                     640*960 : آیفون نسل 4 ، آیپاد تاچ نسل 4

                                                     640*1136 :آیفون نسل 5، آیپاد تاچ نسل 5

                                                     768*1024 : آیپد 1، آیپد 2 ، آیپد مینی 1

                                                     1536*2048 : آیپد نسل 3 ، آیپد ایر ، آیپد مینی رتینا

 

   نکته دوم: چرا وقتی حتی رزولوشن عکس بالاتر از رزولوشن دستگاه است، ios 7 در هنگام انتخاب عکس روی آن زوم می کند و گزینه move&scale ظاهر می شود؟

   این مورد آزار دهنده که ظاهرا قرار بوده یک قابلیت باشد به این خاطر هست که ios 7  سعی می کند تصویر را به حالتی در آورد که مناسب هر دو وضعیت افقی و عمودی صفحه نمایش باشد. به همین علت روی عکس زوم می کند تا قسمتی از عکس را به دست آورد که برای هر دو حالت Portrait  و Landscape بهینه باشد. اما اگر شما نمی خواهید چنین اتفاقی بافتد راه حل این است که در Settings به قسمت General و بعد Accessibilty بروید و Reduce motion را on کنید. بعد از انتخاب والپیپر می توانید دوباره آنرا off کنید.

 

سایت ها:

 

ilikewallpaper -1

 

Screen-Shot-2013-11-01-at-10.34.43-AM-e1383327466176.png 

   این سایت امکانات جالبی دارد. ابتدا که وارد سایت شدید در کنار آرم سبزرنگ سایت می توانید نوع آی دیوایس خود را تعیین کنید که شامل آیفون 4، آیفون 5S , آیپد مینی و آیپد ایر می باشد. در نوار بالای سایت هم به آخرین آپدیت ها، پربیننده ترین عکس ها و هات تگ ها دسترسی دارید. در قسمت category کمی پایین تر از نوار منو می توانید عکس های مورد علاقه تان را در 17 بخش جستجو کنید. برای دانلود عکس هم کافی است روی عکس کلیک کنید و در صفحه ای که باز می شود دگمه دانلود را بزنید. این سایت همچنین برنامه مخصوص برای آیفون و آیپاد به نام MixScreen دارد که با نصب آن می توانید والپیپرها را مستقیما روی گوشی ذخیره کنید. متاسفانه در حال حاضر از آیپد پشتیبانی نمی کند.

 

2- screenfunk

 Screen-Shot-2013-11-01-at-10.40.03-AM-e1383329841568.png

 

   اگر عاشق تصاویر پاپ آرت و انتزاعی هستید این سایت جای شماست. در این سایت آرتیست ها از سراسر دنیا محصول خلاقیت خود را به رایگان در اختیار شما قرار می دهند تا با قرار دادن آنها بر روی صفحه دستگاه خود یا به آرامش زِن گونه برسید یا خود را با احساسات خالق اثر شریک کنید. به شما امکان مشاهده پربیینده ترین و بیشترین دانلود شده ها داده شده است. با کلیک بر روی Browse Channels هم می توانید تصاویر را براساس آرتیست خاصی جستجو کنید. اگر هم اثری دارید که می خواهید با بقیه به اشتراک بگذارید می توانید در سایت ثبت نام کنید.

 

3- ipadairwallpapers

 Screen-Shot-2013-11-01-at-10.40.28-AM-e1383329934892.png

 

   نام این سایت گویای محتویاتش هم هست. فقط اختصاص به والپیپرهای آیپد ایر دارد. عکس خود را یا می توانید در بین 29 گروه پیش فرض سایت پیدا کنید و یا در قسمت جستجو عبارت مورد نظر را تایپ کنید. مثلا با وارد کردن christmas عکس های زمستانی به شما نشان داده خواهد شد.

 

4- myipadretinawallpaper

 

Screenshot-53.png

 

   این سایت مشابه مورد قبلی است. تفاوت عمده در این است که در زیر هر عکس شما دو حرف V و H را می بینید که در جلوی آنها هم،عکس یک قفل و مربع قرار گرفته است. با بردن ماوس بر روی هر آنها می توانید پیش نمایش والپیپر را در حالت افقی و عمودی و در صفحه اصلی و حالت قفل صقحه ببینید و ذهنیت بیشتری نسبت به هارمونی! بین آیکون ها و والپیپر داشته باشید.

 

5- ithemesky

 Screenshot-54.png

 

   این سایت به درد اهل جیلبریک می خورد. تم های زیبایی برای آیفون 4، آیفون 5 و آیپد خود می توانید پیدا کنید. در جلوی هر تم هم مشخص شده است که با چه دستگاهی سازگار است و کدام قسمت ها سفارشی خواهد شد.

 

برنامه ها:

 اول از همه باید گفت که در این قسمت به نظر بنده، هیچ برنده واقعی وجود ندارد!

 

b2ap3_thumbnail_Screenshot-55.png

1- ScreenBlur Wallpapers HD 

   یک برنامه رایگان که تصاویر زیبایی را در بردارد. با 1.99 دلار پرداخت داخل برنامه می توانید از تبلیغات نه چندان آزار دهنده خلاص شوید. برنامه علاوه بر اینکه عکس ها را در گروه های مختلف طبقه بندی کرده به شما امکان جستجو با کلید واژه خاص را هم  می دهد و در قسمت Trending هم  می توانید ببینید کدام موضوعات بیشتر از طرف دیگران جستجو شده اند. ایراد این برنامه در عدم طبقه بندی بر اساس رزولوشن عکس هاست.

b2ap3_thumbnail_Screenshot-56.png

2- HD Wallpapers + for iPad Air

حاوی بسته عکس هایی است که باید از داخل برنامه آنها را دانلود کنید. این نسخه رایگان هست و برای فعال کردن تمام بسته ها باید 0.99 دلار پرداخت کنید. ایراد این برنامه محدود بودن به یک سری عکس و عدم پشتیبانی از دستگاه های غیر رتینا می باشد.

b2ap3_thumbnail_Screenshot-57.png

3- Wallpapers HD for iOS 7 & iOS 6

این برنامه می توانست برنامه خوبی باشد به شرط اینکه مجبور نبودید برای دیدن و تماشای اکثر عکس ها دست به دامن ؟یلتر شکن شوید! دولوپر این برنامه girlsapp4.us برنامه های والپیپر دیگری هم دارد که آنها را هم می توانید به سلیقه خود امتحان کنید.

b2ap3_thumbnail_Screenshot-58.png

4- Wallpapers HD

اگر دستگاه شما صفحه ای با رزولوشن بالاتر از 1024*1024 ندارد این برنامه راست کار شماست. تصاویر متنوع و زیبایی دارد.

b2ap3_thumbnail_Screenshot-59.png

5- WallpapersHD از شرکت IncredibleApp

مشابه مورد قبلی هست ولی عکس های دیگری دارد!

 

   خلاصه : به نظر من برنامه کاملی برای رفع نیاز به والپیپر وجود ندارد و بهترین گزینه استفاده از سایت ها می باشد. اگر شما هم سایت و یا برنامه ای را در این زمینه می شناسید که فکر می کنید بهتر از موارد ذکر شده هست در یک پیام بفرستید تا این پست با مورد ذکر شده شما آپدیت شود.

   و اما one more thing…:

   اگر به عکس عنوان پست دقت کنید می بینید شمایل جابز را به زیبایی از جملاتی که گفته طراحی کرده اند.عکس با رزولوشن 1080*1920

از اینجا قابل دانلود هست:

http://upload7.ir/images/55408070956883124395.jpg

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373