لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

انیموجی‌های جدید به آی او اس 12.2 اضافه شد

انیموجی‌های جدید به آی او اس 12.2 اضافه شد

 شرکت اپل در توسعه بتای جدید آی او اس 12.2 اقدام به عرضه تعدادی از انیموجی‌های جدید کرده است. در این انیموجی‌ها تصاویر زرافه، کوسه، گراز و جغد نیز به مجموعه قبلی اضافه شده است.

انیموجی‌های جدید همانند موارد سابق می‌توانند صورت کاربران را به صورت سه بعدی از طریق آیفون‌ها و آیپدهای جدید شناسایی کنند و بر آن اساس صورتک‌های خاص را با تغییرات اعمال شده در صورت روی نمایشگر نشان دهند. کاربران می‌توانند از طریق این انیموجی‌ها عکس‌ها و ویدیوهای مختلف را بسازند و در نهایت آن را برای کاربران دیگر به اشتراک بگذارند.

انیموجی‌ها اولین بار در جریان کنفرانس 12 سپتامبر 2017 و در کنار آیفون X آماده عرضه به بازار شدند. این ایموجی‌ها از طریق دوربین ترودپت، تصویر سه بعدی اسکن شده از صورت کاربران را روی صورت شخصیت‌های کارتونی می‌اندازد. اپل تا پیش از این یک بار در جریان کنفرانس جهانی توسعه دهندگان 2018 نیز تعدادی از انیموجی‌های بیشتر را به این مجموعه اضافه کرده بود.

انیموجی‌ها یکی از مهم‌ترین بخش‌های کاربردی در بخش پیام رسان آیفون X و دستگاه‌های جدیدتر از آن است که با قابلیت‌های بسیار ویژه و منحصر به فرد ساخته شده است. تا به امروز، تنها دستگاه‌هایی که از انیموجی‌ها پشتیبانی می‌کنند، شامل آیفون X، XS، XS Max و XR به همراه آیپد پرو نسل 3 می‌شوند. این دستگاه‌ها به دلیل داشتن دوربین ترودپت می‌توانند صورتک‌های جدید را به صورت کارتونی و بر اساس تغییراتی که روی صورت کاربران اعمال شده است را روی تصاویر کارتونی ثبت کنند

اپل در معرفی انیموجی اعلام کرده که دوربین ترودپت به صورت هم‌زمان 50 عضله صورت را تشخیص می‌دهد و با ردیابی حرکات آن‌ها تصاویر کارتونی ویژه را به کاربران ارائه می‌دهد. بخش اصلی این 50 عضله شامل ابروها، گونه‌ها، چانه، چشم‌ها، آرواره، لب‌ها،زبان و دهان می‌شوند.

انیموجی‌های جدید به زودی و مشخصا همراه با نسخه عمومی آی او اس 12.2 آماده عرضه به کاربران خواهند شد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420