لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آی او اس 12.2 ممکن است نشان از عرضه آیفون 5G داشته باشد

آی او اس 12.2 ممکن است نشان از عرضه آیفون 5G داشته باشد

 آی او اس 12.2 در مرحله توسعه و تست قرار دارد و حالا گزارش برخی از توسعه دهندگانی که آن را روی تلفن هوشمندشان نصب کرده‌اند، حاکی از آن است که این سیستم عامل ظاهراً دارای یک باگ عجیب است که باعث می‌شود تا نمایشگر آیفون 5G را نشان دهد.

برخی از کاربرانی که دومین بتای آی او اس 12.2 را روی آیفون خود نصب کرده‌اند با عبارت 5G E به جای عبارت 4G یا LTE مواجه شده‌اند. گفتنی است که این کاربران همگی از شبکه اپراتور همراه AT&T در آمریکا استفاده می‌کردند.

البته بسیاری از تحلیلگران این مسئله را به آی او اس 12.2 ربط نداده‌اند؛ چرا که تا پیش از این AT&T به منظور تست برخی از قابلیت‌های نسل پنجم شبکه همراه، عبارت 4G و LTE را به 5G E تغییر داده بود. بر این اساس به نظر می‌رسد که AT&T فرایند تست‌های نرم افزاری خود را به تلفن‌های هوشمند آیفون نیز ربط داده است.

بر این اساس، کاربرانی که در آمریکا از نسخه دوم بتای آی او اس 12.2 استفاده می‌کنند، ممکن است با عبارت 5G E مواجه شوند. البته لازم به یاد آوری است که نشان دادن این عبارت به منزله پشتیبانی آیفون‌های از شبکه نسل پنجم نیست، چرا که این تلفن‌های هوشمند از لحاظ سخت افزاری توان پشتیبانی از این فناوری را ندارند؛ در حقیقت AT&T صرفاً در حال تست برخی از قابلیت‌ها در تلفن‌های هوشمند جدید است.

اپل تصمیم دارد تا در آینده نزدیک با همکاری اپراتورهای ارائه دهنده خدمات ارتباطی همراه نظیر AT&T و VERIZON اقدام به تولید و عرضه آیفون 5G به بازار کند. البته در مورد اینکه آیفون‌های 2019 مجهز به این قابلیت می‌شوند یا اپل یک سال دیگر برای عرضه این سیستم ارتباطی صبر می‌کند به صورت دقیق اطلاعاتی در دست نیست.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373