لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

یکی از توسعه دهندگان عینک واقعیت افزوده اپل از این شرکت جدا شد

یکی از توسعه دهندگان عینک واقعیت افزوده اپل از این شرکت جدا شد

 گزارش‌های جدید از شرکت اپل حاکی از آن است که یکی از کلیدی‌ترین توسعه دهندگان عینک واقعیت افزوده اپل از این شرکت جدا شده است.

بر اساس جدیدترین گزارش وب سایت Variety، یکی از توسعه دهنده کلیدی محصولات سخت افزاری مبتنی بر واقعیت افزوده در اپل با این شرکت قطع همکاری کرده است و تصمیمی برای کار در این کمپانی را ندارد. Avi Bar-Zeev که تا پیش از این توسعه و عرضه هلو لنز را برای شرکت مایکروسافت در کارنامه خود داشته است، از شرکت اپل جدا شده است.

بر اساس گزارش‌های پیشین، وی قرار بود روی پروژه توسعه عینک واقعیت افزوده اپل کار کند و آن را تا پیش از پایان یافتن سال 2020 آماده تجاری سازی و تولید از طرف کمپانی اپل کند. وب سایت یاد شده طی مصاحبه‌ای که با Bar-Zeev انجام داده اعلام کرده است که او در ماه ژانویه 2019 جایگاه خود را در تیم توسعه عینک واقعیت افزوده اپل کنار گذاشته است.

او که از سال 2016 به اپل پیوسته بود، تا پیش از این تجربه همکاری با شرکت مایکروسافت و گوگل را نیز در کارنامه خود داشته است و در زمینه توسعه محصولات مبتنی بر واقعیت مجازی و واقعیت افزوده با این کمپانی‌ها همکاری کرده بود. او همچنین پروفایل وب سایت لینکداین خود را تغییر داده است و به صورت رسمی جدایی خود را اعلام کرده است؛ با اینحال هنوز هیچ اطلاعاتی در مورد دلیل جدایی او از اپل در دست نیست.

شرکت اپل از سال 2016 به صورت جدی در زمینه توسعه محصولات مبتنی بر واقعیت افزوده تلاش کرده است و نهایتاً در سال 2017 اولین محصولات نرم افزاری خود را در آی او اس 11 آماده عرضه کرد. این کمپانی تصمیم دارد تا در سال 2020 یک عینک هوشمند را با قابلیت پشتیبانی از فناوری‌های مبتنی بر واقعیت افزوده و امکان اتصال به تلفن‌های هوشمند آیفون توسعه و آماده عرضه به بازار کند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420