لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

نسخه دموی مترو اگزودوس آماده دانلود شد

نسخه دموی مترو اگزودوس آماده دانلود شد

بازی مترو اگزودوس قرار است در آینده نزدیک به صورت عمومی آماده عرضه شود و حالا مشخص شده است که کاربران ایکس باکس وان می‌توانند از همین حالا به نسخه دموی آن دسترسی داشته باشند.

این نسخه دمو با حجم 48.96 گیگابایت آماده عرضه شده است که کاربران ایکس باکس می‌توانند آن را برای تست قابلیت‌ها و نحوه گیم پلی آن دانلود کرده و اقدام به اجرای آن در کنسول خود کنند. مترو اگزودوس قرار است نهایتاً تا روز پانزدهم فوریه 2019 آماده عرضه به کاربران شود.

در این میان، گزارش‌های زیادی در مورد مشکلات مربوط به عرضه انحصاری این بازی منتشر شده است و اختلاف‌های ایجاد شده دو شرکت اپیک گیمز و Valve بر سر عرضه این بازی در کامپیوترهای شخصی، باعث شده تا کاربران علاقه‌مند به اجرای این بازی با مشکلات بسیاری همراه باشد.

گفتنی است که مترو اگزودوس یکی از بازی‌های سری مترو است که طرفداران بسیار زیادی در سراسر جهان دارد. این بازی‌ها با سبکی امروزی اما در دنیای پسا رستاخیزی سیر می‌کنند و به همین دلیل مقدار خشونت آن‌ها تا حدودی زیادی است. گزارش‌های اخیر منتشر شده از طرف توسعه دهنده این بازی حاکی از آن است که این بازی قرار است با تمرکز بیشتر برای کامپیوترهای شخصی آماده عرضه شود. با این حال کاربران کنسول‌های بازی نیز می‌توانند این بازی را در کنسول‌های خود نیز اجرا کنند.

بر این اساس پیش بینی می‌شود تا مترو اگزودوس اول برای کامپیوترهای شخصی و احتمالاً کنسول ایکس باکس وان آماده عرضه شود و پس از آن برای پلی استیشن منتشر شود؛ چرا که عرضه این بازی برای کنسول پلی استیشن 4 تا حدودی نامشخص است و ممکن است به دلیل اختلافات بر سر حق امتیاز عرضه بازی با تأخیر مواجه شود.

پس از عرضه این بازی کاربران میتوانند با خرید این گیفت کارت، اقدام به شارژ حساب کاربری خود کرده و به بازی به صورت کامل دسترسی داشته باشند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420