لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

قابلیت تشخیص سقوط اپل واچ سری 4 جان یک نفر را نجات داد

قابلیت تشخیص سقوط اپل واچ سری 4 جان یک نفر را نجات داد

 سپتامبر سال 2018 میلادی بود که شرکت اپل از اپل واچ سری 4 با قابلیت تشخیص سقوط رونمایی کرد. این قابلیت به افرادی که از اپل واچ‌های جدید استفاده می‌کند این امکان را می‌داد تا به صورت خودکار در صورت سقوط‌های ناگهانی موقعیت مکانی خود را به مرکز فوریت‌های امدادی بفرستند و پزشک‌ها و آتش نشانی را از این مسئله آگاه کنند.

بر این اساس، مشخص شده است که یک مرد 67 ساله در نروژ به خاطر استفاده از اپل واچ سری 4 از مرگ نجات پیدا کرده است. گزارش مرکز فوریت‌های پزشکی نروژ حاکی از آن است که روز گذشته در حمام خانه‌اش سقوط می‌کند و به همین دلیل اپل واچ او درخواست کمک را به صورت خودکار برای مرکز فوریتی می‌فرستد.

در لحظه سقوط اپل واچ از کاربر سؤال می‌پرسد که آیا حال آن‌ها خوب است یا نیاز به کمک دارند. در صورت عدم دریافت پاسخ، اپل واچ در کمتر از یک دقیقه با مرکز فوریت‌های پزشکی تماس می‌گیرد و موقعیت مکانی کاربر را به آن‌ها ارسال می‌کند.

این رویداد در نهایت باعث شد تا جان این مرد 67 ساله نجات پیدا کند و فوریت‌های پزشکی در مدت زمان کوتاهی به محصل سانحه مراجعه کرده و اقدامات اولیه برای نجات او را انجام دهد.

این در حالی است که شرکت اپل اعلام کرده که اپل واچ یک ابزار پزشکی کاملاً مطمئن نیست و به همین دلیل ممکن است این دستگاه اشتباه‌های غیرقابل جبرانی داشته باشد و نمی‌توان به طور کامل از لحاظ پزشکی به آن اعتماد داشت. اپل البته تلاش کرده تا این ساعت هوشمند را بر پایه دستورالعمل‌های سازمان‌های پزشکی آماده عرضه کند. بر این اساس قابلیت ECG در اپل واچ سری 4 تا به امروز توانسته تأییدیه FDA را دریافت کند و به کاربران مختلف قابلیت ثبت نوار قلب را ارائه دهد تا سلامت کاربران به صورت بهینه‌تر تضمین شودو.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420