لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

هر آنچه باید از اپل در نیمه اول 2019 انتظار داشت

هر آنچه باید از اپل در نیمه اول 2019 انتظار داشت

 دومین ماه از سال 2019 شروع شده است و حالا تعداد زیادی از شایعات در مورد تلاش اپل برای تولید و عرضه محصولات جدید در نیمه اول سال منتشر شده است.

اپل تصمیم دارد تا کنفرانسی را بین اسفند 1397 تا فروردین 1398 برگزار کند که در حقیقت اولین رویداد این کمپانی در سال جدید میلادی به حساب خواهد آمد. اوایل امسال، اپل در جریان کنفرانس هفتم فروردین از آیپد نسل ششم با قابلیت پشتیبانی از اپل پنسل رونمایی کرده بود.

اما حالا پیش بینی‌ها حاکی از آن است که اولین کنفرانس اپل در سال 2019 میلادی سروصدای بیشتری به همراه خواهد داشت و اپل دست پر این رویداد را برگزار خواهد کرد. اولین کنفرانس این کمپانی در سال جدید دیگر محدود به یک مدل از آیپد نخواهد بود و این کمپانی تصمیم دارد تا تعداد بیشتری از محصولات سخت افزاری خود را رونمایی کند. در ادامه برخی از محصولاتی که پیش بینی می‌شود در جریان رویداد امسال آماده معرفی و عرضه به بازار شوند را عنوان خواهیم کرد:

  • 1.آیپد نسل هفتم: اپل احتمالاً تصمیم دارد تا در جریان رویداد فروردین امسال آیپد نسل هفتم را با پشتیبانی از اسمارت کیبورد آماده عرضه کند. بر این اساس، فاصله میان آیپد پرو با آیپدهای عادی کم رنگ‌تر می‌شود.
  • 2.آیپد مینی نسل 5: آیپد مینی نسل 5 شایعات زیادی را از اول سال جاری میلادی به خود اختصاص داده است و به همین دلیل می‌توان پیش بینی کرد که این محصول نیز همانند آیپد نسل 7 با پشتیبانی از اسمارت کیبورد و اپل پنسل آماده عرضه به بازار شود.
  • 3.آیپاد تاچ نسل 7: آیپاد تاچ نسل 7 احتمالاً با قابلیت‌های سخت افزاری بهتر و همچنین پشتیبانی از سیستم احراز هویت فیس آیدی آماده عرضه به بازار می‌شوند.
  • 4.ایرپاد نسل 2: ایرپاد 2 به احتمال زیاد دارای سیستم شارژ بی‌سیم خواهد بود و می‌تواند به‌صورت لحظه‌ای سیری را انجام کارهای مختلف کند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373