لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

پوما هم از کفش‌های هوشمند خود برای رقابت با نایکی رونمایی کرد

پوما هم از کفش‌های هوشمند خود برای رقابت با نایکی رونمایی کرد

اوایل ماه گذشته بود که شرکت نایکی از سری جدید کفش‌های هوشمند خود باقابلیت کنترل سایز بر اساس نحوه ورزش کردن افراد رونمایی کرد و حالا شرکت پوما نیز برای رقابت با نایکی محصولی مشابه را آماده عرضه به بازار کرده است.

کفش‌های 330 دلاری پوما باقابلیت اتصال به تلفن‌های هوشمند آیفون آماده عرضه به بازار شده‌اند. این کفش‌های کتانی که باقیمت 330 دلار آماده عرضه به بازار شده‌اند، دارای سیستم هوشمند برای تغییر میزان استحکام بندها است.

Puma Fi دارای یک موتور بدون سیم است که روی کفش طراحی شده است و می‌تواند با اتصال به آیفون‌ها، سایز دقیق استفاده کننده از خودش را تشخیص دهد و بر آن اساس میزان آزاد بود یا سفت بودن بندها را تنظیم کند.

کاربر می‌تواند بر اساس نحوه استفاده خود، نظیر تمرین‌ها یا بازی‌های حرفه‌ای سایز کفش را تغییر دهد و دقیقاً با میزان مناسب راحتی یا تنگ بودن کفش ورزش‌های مختلف را انجام دهند. این فرایند می‌تواند با سوایپ کردن روی کفش یا از طریق اپلیکیشن‌ها انجام بپذیرد.

این کتانی‌ها همانند نسخه تولید شده توسط نایکی نیز می‌توانند از طریق یک پد شارژ بی‌سیم باتری خود را شارژ کنند و برای مدت زمان بسیار طولانی آماده انجام کارهای مختلف باشند. پوما برای این کفش‌ها باتری جدا شوند تولید کرده است که می‌توانند از طریق یک شارژر به صورت مجزا شارژ شوند یا به صورت مستقیم شارژ شود. این باتری‌ها در یک بخش با مقاومت بالا در برابر نفوذ آب قرار گرفته‌اند تا در زمان انجام فعالیت‌های ورزشی گوناگون آسیب به کفش‌ها وارد نشود.

کفش‌های جدید پوما می‌تواند از طریق اپلیکیشن نصب شده در آیفون‌ها سایز دقیق برای انجام کارهای مختلف را پیدا کنند و آن را تنظیم کنند. این اپلیکیشن همچنین از نسخه اپل واچ پشتیبانی می‌کند و کاربران از طریق اپل واچ نیز می‌توانند این کفش‌ها را تنظیم کنند.

به طور کل این کفش یکی از محصولات رقابتی شرکت پوما بوده و پاسخی قاطع از طرف این کمپانی به نایکی به حساب میاید. فعالیت‌های این دو کمپانی در آینده ممکن است منجر به گسترش هر چه بیشتر پوشیدنی‌های هوشمند در بازار شود. 

.h_iframe-aparat_embed_frame{position:relative;} .h_iframe-aparat_embed_frame .ratio {display:block;width:100%;height:auto;} .h_iframe-aparat_embed_frame iframe {position:absolute;top:0;left:0;width:100%; height:100%;}

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420