لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

سهام اپل احتمالاً به بیشتر از یک تریلیون دلار باز خواهد گشت

سهام اپل احتمالاً به بیشتر از یک تریلیون دلار باز خواهد گشت

اواسط سال گذشته میلادی بود که اپل تبدیل به اولین شرکت یک تریلیون دلاری آمریکا شد که دوام زیادی نداشت و در طول چند ماه ارزش این کمپانی تقریباً نصف شد؛ اما حالا تحلیلگران بر این باور هستند که ارزش این کمپانی برای بار دیگر به جایگاه اصلی خودش باز خواهد گشت.

اپل پس از معرفی آیفون‌های 2018 و مشخصاً پس از مشخص شدن کاهش میزان فروش این محصولات در بازار جهانی با تجربه تلخی مواجه شد و نزدیک به 450 میلیارد دلار از سهام خود را از دست داد. این مسئله روی فرایند کاری شرکت اپل تأثیر قابل توجهی گذاشت و اپل تصمیم گرفت تا قیمت آیفون‌ها را به منظور افزایش میزان فروش آن‌ها در برخی از کشورها تا حدودی کاهش دهد.

اما حالا موسسه تحلیلیاقتصادی مورگان استنلی اعلام کرده که شرکت اپل می‌تواند در مدت زمانی کوتاه و نهایتاً تا پیش از پایان یافتن سال 2019 میلادی برای بار دیگر ارزش خود را به بیش از یک تریلیون دلار برساند. این موسسه اعلام کرده که اپل می‌تواند با اتخاذ سیاست‌های درست در زمینه عرضه محتوای رسانه‌ای برای بار دیگر به صدر جدول شرکت‌های بزرگ و باارزش دنیا بازگردد.

اپل از همین حالا با تصاحب سرویس تکسچر اقدام به عرضه مجله‌های اینترنتی به کاربران کرده است. در این میان مشخص شده است که از اواسط آوریل سال جاری میلادی تصمیم دارد تا سرویس پخش محتوای ویدیویی خود را نیز راه اندازی کند تا کاربراندستگاه‌هایی نظیر اپل تی وی بتوانند به صورت انحصاری به محتوای تولید شده توسط شرکت اپل دسترسی داشته باشند.

مورگان استنلی اعلام کرده که اپل در صورت اتخاذ سیاست‌های صحیح در زمینه قیمت گذاری و ارائه باندل‌های تشویقی به کاربران برای بار دیگر می‌تواند درآمد زایی بسیار بالایی داشته باشد و از آن طریق به درآمد موفقیت آمیز و قابل توجه سابق خود دست پیدا کند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420