لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

۱۰ برتر اپ استور در سال ۲۰۱۳ : دسته دوم عکاسی

۱۰ برتر اپ استور در سال ۲۰۱۳ : دسته دوم عکاسی

در ادامه ی معرفی برترین های اپ استور در سال 2013 به گروه دوم و نرم افزارهای محبوب عکاسی می رسیم. در این پست قصد معرفی 10 نرم افزار برتر عکاسی اپ استور در سال 2013 را داریم. این نرم افزار ها به انتخاب سایت idownloadblog گزیده شده اند. لیست برترین های سایر دسته بندی ها را در انتهای پست قرار داده ام.

 

Mextures

Mextures

اولین بار که این نرم افزار را به کار ببندید متوجه توانایی های فوق العاده ی آن خواهید شد . با آرشیو بزرگ و با کیفیتی از بافت، شیب، و اثرات متفاوت به شما کمک میکند عکسهایی بسیار زیباو حرفه ای را با ایفون تهیه کنید. این نرم افزار را به قیمت 99 سنت دریافت کنید.

 

Flipagram

Flipagram

با این نرم افزار فوق العاده جذاب، دیگر نمایش عکسهای تعطیلات خسته کننده و حوصله سربر نخواهد بود. عکسهای خود را در این نرم افزار بر موسیقی های ایتونز ایفون تان میکس و منتاژ کنید و آنها را با دوستانتان در اینستاگرام یا فیس بوک به اشتراک بگذارید. این نرم افزار را به قیمت 1.99 دلار تهیه کنید .

 

Facetune

Facetune

هیچکس بی عیب نیست ، همه این را می دانند .در هر حال ،همه ی ما تلاش می کنیم تا خود را کامل و بی نقص نشان دهیم. این نرم افزار تمام نواقص پوست و دندان های شما را مخفی می کند و ظاهر شما را کاملا آراسته نشان می دهد. این نرم افزار را به قیمت 2.99 دلار دریافت کنید .

 

PicPlayPost

PicPlayPost

این نرم افزار به شما کمک می کند که عکسها ،تصاویر متحرک و فیلمهای مورد علاقه ی خود را در یک مجموعه جمع کنید. این نرم افزار را به قیمت 2.99 دلار دریافت کنید.

 

Over

Over

مسلما هر عکس حرفهای زیادی برای گفتن دارد .اما گاهی تصویر ها نیاز به یک کمک کوچک دارند تا کامل شود. این نرم افزار با انبوهی از آگهی ها ،آرم های طراحی شده ی خاص، آیکون و کلیپ آرت به شما کمک میکند تا تصاویر شما مفهوم خود را رسا تر بیان کنند. این نرم افزار را به قیمت 1.99 دلار تهیه کنید .

 

ProCamera 7

Procamera-7

در آخرین بروز رسانی خود این نرم افزار که تا پیش از آن یکی از پر کابر ترین نرم افزارهای عکاسی در ای او اس بود ،کاملا تغییر کرد و برای ای او اس 7 باز طراحی شد . این تغییرات آنقدر گسترده است که ممکن است تصور کنید نرم افزار را اشتباه نصب کردید. قدرت و توان این نرم افزار بسیار بالا رفته و به شما اجازه میدهد تا 10 عکس در ثانیه تهیه کنید. میتوانید این نرم افزار حرفه ای را به قیمت 2.99 دلار دریافت کنید .

 

LoryStripes

LoryStripes

قبل تر هم نرم افزار هایی برای افزودن اشکال به عکسها وجود داشت. اما این نرم افزار با افزودن خطوط دایره، مستطیل، و راه راه بسیار جذابی را به تصاویر شما می افزاید. شما می توانید آنها را در پشت اشیاء پنهان کنید،ا طراف موضوع را بسته بندی کنید و یک انفجاری از اشکال مانند روبان در هر نقطه از تصویر که می خواهم ایجاد کنید. 40 نوع راه راه های مختلف با 120 سبک از پیش تعیین شده وجود دارد، بنابراین شما لازم نیست زمان زیادی برای خلق یک اثر صرف کنید، همچنین 62 رنگ با 9 سایه و ترکیب مختلف در اختیار شما قرار گرفته. میتوانید این نرم افزار قوی و زیبا را تنها با 99 سنت دریافت کنید .

 

Spark Camera

Spark-Camera

ثبت یک لحظه و یک خاطره نباید کار زمان بری باشد . این نرم افزار به شما کمک میکند لحظات ثبت شده بر رو ی دستگاه خود را با موسیقی های داخل دستگاه منتاژ کرده و آن ها را بر روی فیسبوک، توییتر و اینستاگرام خود با دوستانتان شریک شوید . این نرم افزار را به قیمت 1.99 دلار دریافت کنید .

 

Tangent

Tangent

اگر شیب ها و بافتهای نرم افزار Mextures را با همپوشانی های مفهوم  Over در یکجا کنار هم بخواهید، این نرم افزار بهترین ترکیب است. با استفاده از شکل های مقیاس پذیر، رنگهای پر کننده، ترکیب نور، و … به شما طرح های سفارشی منحصر به فرد و جالب برای هر تصویر هدیه میکند. این نرم افزار را به قیمت 99 سنت دریافت کنید .

 

Tadaa SLR

Tadaa-SLR

گاهی اوقات، ساده ترین چیزها می تواند بزرگترین تاثیر را در نتیجه چیزی داشته باشد. این نرم افزار تنها یک توانایی دارد. اما این توانایی آنقدر تاثیر گذار است که بعد از آن شما کلیه تصاویرتان را با این نرم افزار ثبت خواهید کرد.اول، عکس بگیرید و یا از دستگاه خودآن را بارگذاری کنید . سپس، سوژه را تعیین کنید. در نهایت،برای تایین فوکوس کلیک کنید .موضوعی را که شما انتخاب کردید به شدت متمرکز خواهد شد در حالی که بقیه ی تصویر در پس زمینه محو می شود، به راحتی یک تصور با عمق میدان عالی ایجاد کنید. این نرم افزار را رایگان دریافت کنید

 لطفا با من در ارایه ی شش دسته بندی بعدی نیز که در روزهای اینده ارایه میکنم همراه باشید.

۱۰ بازی برتر  ۲۰۱۳

۱۰ نرم افزار برتر شبکه های اجتماعی ۲۰۱۳

۱۰ نرم افزار برتراجرای موسیقی ۲۰۱۳

۱۰ نرم افزار برتر بهره وری ۲۰۱۳

۱۰ نرم افزار برتر سلامت و تناسب اندام ۲۰۱۳

۱۰ نرم افزار برتر آب و هوا ۲۰۱۳

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373