لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

باگ امنیتی فیس تایم با تأخیر رفع می‌شود

باگ امنیتی فیس تایم با تأخیر رفع می‌شود

دو روز پیش بود که شرکت اپل طی بیانیه‌ای اعلام کرد که از طریق آپدیت‌های جدید ای او اس، باگ امنیتی فیس تایم را برطرف می‌کند.

اما حالا مشخص شده است که اپل در زمینه عرضه این به روز رسانی با چالش‌های بیشتری مواجه شده است و به همین دلیل این به روز رسانی را با تأخیر قابل توجهی آماده عرضه میان کاربران می‌کند. اپل معمولاً سه شنبه تا پنجشنبه هر هفته نسخه جدید آی او اس را از نسخه‌های عمومی گرفته تا نسخه‌های بتا آماده عرضه به کاربران می‌کند.

این در حالی است که گزارش جدید وب سایت macrumors حاکی از آن است که اپل آپدیت جدید آی او اس را تا هفته آینده به تعویق می‌اندازد و برای یک هفته دیگر کاربران به تماس گروهی فیس تام دسترسینخواهند داشت. روز دوشنبه هفته گذشته شرکت اپل متوجه یک باگ امنیتی بزرگ در بخش تماس‌های گروهی فیس تایم شد که باعث نشان دادن محتوای دوربین و میکروفن آیفون و آیپد بدون درخواست آن‌ها به طرف دیگر تماس می‌شد.

اپل در نهایت تصمیم گرفت تا به صورت موقت این قابلیت را از سیستم عامل آی او اس حذف کند و دسترسی کاربران به این سرویس مسدود شد. تا پیش از این نیز تماس گروهی فیس تایم به دلیل مسائل مربوط به ضعف سرورهای شرکت اپل با اختلال‌های ویژه‌ای همراه شده بود که در نهایت منجر به تأخیر در عرضه این قابلیت به صورت عمومی شد.

اما حالا شرکت اپل با یک مشکل دیگر در زمینه ارائه امکان برقراری تماس تصویری به صورت گروهی مواجه شده است که به نظر می‌رسد هنوز این کمپانی توان رفع این مشکل را نداشته است. اپل احتمالاً تا هفته آینده با عرضه به روز رسانی جدید آی او اس این قابلیت را به کاربران به صورت عمومی برمی‌گرداند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420