لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

پشتیبانی از فیس آیدی و تاچ آیدی به واتس اپ اضافه شد

پشتیبانی از فیس آیدی و تاچ آیدی به واتس اپ اضافه شد

 شرکت فیس بوک به عنوان صاحب امتیاز پیام رسان محبوب واتس اپ به تازگی اقدام به عرضه قابلیت پشتیبانی از سیستم احراز هویت بیومتریک فیس آی دی و تاچ آیدی در این پیام رسان کرده است.

کاربرانی که از این پس آپدیت‌های جدید پیام رسان واتس اپ را از اپ استور بگیرند می‌توانند از این اپلیکیشن را در تلفن هوشمند خود قفل کنند و برای دسترسی به آن به صورت ایمن از فیس آیدی و تاچ ایدی استفاده کنند. این مسئله باعث می‌شود تا کاربران بتوانند ایمنی بیشتری در زمینه حفظ پیام‌های محرمانه خود داشته باشند. تا پیش از این بسیاری از تحلیلگران واتس اپ را به عنوان یکی از ایمن‌ترین پیام رسان‌ها در سراسر دنیا معرفی کرده بودند که با رمزنگاری پیام‌ها به صورت نظیر به نظیر در پایانه دستگاه‌هایی که در اختیار کاربران است می‌تواند امنیت کاربران را به خوبی حفظ کند.

با این حال بسیاری از تحلیلگران بر این اعتقاد هستند که واتس اپ پس از تصاحب توسط فیس بوک دیگر امنیت سابق را ندارد و فیس بوک ممکن است از اطلاعات انتقال یافته توسط آن در زمینه هوشمند سازی تبلیغات اینترنتی استفاده کند.

در این میان، فیس بوک همواره سعی کرده تا با استفاده از ابزارهای جدید، سطح امنیت واتس آپ را افزایش دهد. کاربران آی او اس از این پس می‌توانند با استفاده از آپدیت‌های جدید اقدام به قفل کردن واتس اپ و پیام‌های شخصی خود کرده و از فیس آیدی یا تاچ آیدیبرای باز کردن قفل آن استفاده کنند.

کاربران پس از آپدیت واتس آپ می‌توانند با مراجعه به بخش “Settings” –> “Account” –> “Privacy” وارد زیر شاخه “Screen Lock” شده و با فعال سازی آن به واتس اپ اجازه دسترسی به فیس آیدی و تاچ آیدی را بدهند. پس از انجام این کار واتس اپ برای باز کردن قفل خود نیاز به احراز هویت خواهد داشت. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373