لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

نسخه ارزان‌تر نینتندو سوئیچ به زودی آماده عرضه به بازار می‌شود

نسخه ارزان‌تر نینتندو سوئیچ به زودی آماده عرضه به بازار می‌شود

 شرکت نینتندو تصمیم دارد تا به‌منظور افزایش میزان فروش محصولات خود، نسخه‌ای ارزان قیمت‌تر از کنسول بازی نینتندو را آماده عرضه به بازار کند.

بر اساس گزارش منتشر شده توسط موسسه خبری Nikkei شرکت نینتندو از همین حالا فرایند تولید این کنسول ارزان قیمت را با تمرکز ویژه و تحت عنوان Nintendo Everything آغاز کرده است. نینتندو اوری تینگ قرار است در اوایل سال 2019 میلادی به عنوان نسخه ارزان‌تر و کوچک‌تر کنسول نسل هشتمی نینتندو سوئیچ آماده عرضه به بازار شود. این کنسول ممکن است تمرکز بیشتری روی اجرای بازی‌های کلاسیک داشته باشد و بازی‌های نینتندو وی و نینتندو وی یو را نیز در خود اجرا کند.

برخی از تحلیلگران بر این باور هستند که نینتندو با توسعه و عرضه این کنسول بازی تصمیم دارد تا با شرکت اپل و آیپاد تاچ نسل هفتم منتشر شده توسط این کمپانی رقابت کند. بررسی‌ها حاکی از آن است که اپل در آینده نزدیک تصمیم دارد تا آیپاد تاچ نسل هفت را به عنوان یک کنسول بازی همراه آماده تولید و عرضه کند.

بر این اساس نینتندو تصمیم دارد تا در آینده نزدیک با تولید و عرضه نسخه کنسول همراه جدید خود را آماده عرضه به بازار کند. شرکت نینتندو همچنین تا پیش از این با توسعه و عرضه نسخه بازسازی شده کنسول NES تجربه خوبی در زمینه عرضه کنسول‌های مبتنی بر بازی‌های کلاسیک داشت و به همین دلیل تصمیم نینتندو برای عرضه نسخه جدیدی از کنسول‌های بازی می‌تواند به تمایل کاربران در زمینهخرید کنسول‌های بیشتر از کمپانی نینتندو بی افزاید.

گفتنی است که نینتندو تا پیش از این رکورد بیشتری فروش کنسول‌های بازی را با نینتندو سویچ در کارنامه خود داشته است و کنسول جدید می‌تواند به پایداری این شرکت در این عنوان کمک قابل توجهی کند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420