لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

ویدیوی مفهومی از آیپاد تاچ نسل 7 منتشر شد

ویدیوی مفهومی از آیپاد تاچ نسل 7 منتشر شد

 گزارش های زیادی در مورد تلاش اپل برای آیپاد تاچ نسل 7 منتشر شده است و حالا یکی از طراحان تصاویر مفهومی به تازگی ویدیویی را از این محصول منتشر کرده است.

بررسی های اخیر حاکی از آن است که آیپاد تاچ نسل 7 بدون دکمه هوم و همراه با درگاه یو اس بی تایپ سی ساخته خواهد شد. این مسئله نشان میدهد که شرکت اپل اپل در تولید محصولات جدید خود به صورت گسترده تر از درگاه استاندارد استفاده میکند.

بر این اساس، توسعه دهندگانی که به نسخه بتای آی او اس 12.2 دسترسی پیدا کرده اند در بررسی های خود متوجه حضور درگاه تایپ سی در آیپاد تاچ نسل 7 شده است. در ویدیوی مفهومی جدید رندی از آیپاد تاچ نسل جدید همراه با طراحی تمام صفحه که آن را شبیه به آیفون ایکس میکند منتشر شده است.

در این رندر همچنین قابلیت هر چه بهتر برای اجرای بازی های مختلف نیز نشان داده شده است. بر اساسا اطلاعاتی که از پایگاه داده مرکز تجارت اوراسیا منتشر شده است، اپل آیپاد تاچ جدید را به عنوان یک ابزار همراه برای اجرای بازی های مختلف عنوان کرده است. بر این اساس میتوان امیدوار بود که آیپاد تاچ نسل هفتم با سخت افزارهای قدرتمندتر و برای اجرای بازیهای گرافیکی سنگین تر آماده عرضه شده است.

آیپاد تاچ نسل هفتم این با قرار است علاوه بر امکان اجرای فایل های صوتی و تصویری امکانات بهتری را در زمینه اجرای بازی ها در اختیار کاربران قرار دهد. کاربران میتوانند از طریق این محصول به بازی های بهتری دسترسی داشته باشند و در در حقیقت این محصول به عنوان کنسول همراه اپل آماده عرضه به بازار خواهد شد.

با وجود انتشار تمامی این اطلاعات، شرکت اپل هنوز هیچ اطلاعاتی در زمینه نحوه قیمت گذاری این محصول منتشر نکرده است و معلوم نیست که این محصول با چه قیمتی آماده عرضه خواهد شد. 

.h_iframe-aparat_embed_frame{position:relative;} .h_iframe-aparat_embed_frame .ratio {display:block;width:100%;height:auto;} .h_iframe-aparat_embed_frame iframe {position:absolute;top:0;left:0;width:100%; height:100%;}

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420