لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تصاویر مفهومی از حالت تاریک در آی او اس 13 منتشر شد

تصاویر مفهومی از حالت تاریک در آی او اس 13 منتشر شد

از هفته گذشته موج بزرگی از شایعات مربوط به آی او اس 13 در حال انتشار است که اکثریت آن‌ها به قابلیت پشتیبانی از حالت تاریک در سیستم عامل آیفون‌ها و آیپدها تأکید دارند.

بر اساس برخی از گزارش‌های منتشر شده اپل از همین حالا فرایند توسعه آی او اس 13 را کلید زده است تا نسخه‌های ابتدایی آن را به صورت بتا در اختیار توسعه دهندگان قرار دهد. اپل معمولاً طبق رسم هر ساله خود در جریان کنفرانس جهانی توسعه دهندگان که در تابستان برگزار می‌شود از سیستم عامل‌های جدید خود رونمایی می‌کند و پس از آن اقدام به عرضه و آماده سازی نسخه‌های بتا به توسعه دهندگانی می‌کند که اکانت 99 دلاری اپل را خریداری کرده باشند.

بر این اساس مشخص شده است که اپل از همین حالا فرایند توسعه نسخه‌های اولیه این سیستم عامل را شروع کرده است تا برای چند ماه آینده این سیستم عامل برای استفاده توسعه دهندگان و تست قابلیت‌های مختلف آن آماده باشد. اپل پس از معرفی هر یک از آیفون‌های جدید در پاییز هر سال نسخه جدید آی او اس را نیز به کاربران به صورت عمومی عرضه می‌کند تا کاربران بتوانند به صورت بهینه‌تر از دستگاه‌های خود استفاده کنند.

پیش بینی‌ها حاکی از آن است که آی او اس 13 همانند مک او اس موهاوای تا پاییز سال آینده باقابلیت فعال سازی حالت تاریک در رابط کاربری به صورت عمومی در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.اپل احتمالا به‌منظور کاهش میزان مصرف باتری و همچنین استفاده آسان‌تر از تلفن‌های هوشمند آیفون در ساعات شب اقدام به ارائه چنین قابلیتی به کاربران می‌کند تا از آن طریق کاربران بتوانند رابط کاربری دستگاه‌های همراه خود را تغییر داده و از آن‌ها به صورت سریع‌تر و بهینه‌تر استفاده کنند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420