لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

دسترسی کاربران آی او اس 11 به اپ استور متوقف شد!

دسترسی کاربران آی او اس 11 به اپ استور متوقف شد!

 گزارش‌های منتشر شده از طرف کاربران دستگاه‌های مبتنی بر آی او اس 11 حاکی از آن است که دسترسی این نسخه از سیستم عامل همراه شرکت اپل به اپ استور متوقف شده است.

بسیاری از کاربران در شبکه اجتماعی توییتر این مسئله را تائید کرده‌اند که در دستگاه‌های مبتنی آی او اس 11 آن‌ها دیگر امکان دسترسی به اپ استور و دانلود یا آپدیت اپلیکیشن‌ها را ندارد. برخی از تحلیلگران بر این باور هستند که اپل به صورت عمدی این دسترسی را روی کاربران بسته است. از آنجایی که بسیاری از دستگاه‌های جیلبریک شده امکان دسترسی به آی او اس 12 را فعلاً ندارند، پیش بینی آن می‌شود که اپل تنها دسترسی اپ استور را برای آن دسته از کاربرانی بسته است که دستگاه خود را جیلبریک کرده‌اند.

تمامی دستگاه‌های قابل پشتیبانی از آی او اس 11 می‌توانند به آی او اس 12 نیز ارتقا پیدا کنند؛ با این حال یکی از اصلی‌ترین دلایل برای عدم نصب نسخه جدید استفاده از سیستم عامل جیلبریک شده است و به همین دلیل اپل این محدودیت را برای کاربران در نظر گرفته است.

علاوه بر این، شرکت اپل هنوز هیچ ادعایی در این زمینه نکرده است و هنوز معلوم نیست که این کمپانی به چه دلیلی دسترسی به اپ استور را برای کاربران آی او اس 11 بسته است. با این حال توصیه می‌شود تا کاربران با نصب آی او اس 12 این محدودیت را برطرف کنند. البته باید در نظر داشت که پس از ارتقای سیستم عامل دستگاه‌های همراه اپل به دلیل تغییر فریم ویر ممکن است دیگر امکان داون گرید به نسخه‌های پیشین وجود نداشته باشد.

اپل همچنین ممکن است برای مجبور کردن کاربران به ارتقای سیستم عامل دستگاه‌ها دست به انجام این کار زده باشد با این حال هنوز احتمال عمدی نبودن این محدودیت از طرف اپل وجود دارد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420