لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

امکان ویرایش توییت‌های ارسالی فراهم می‌شود

امکان ویرایش توییت‌های ارسالی فراهم می‌شود

جک دورسی به عنوان هم بنیان گذار و مؤسس شبکه اجتماعی توییتر به تازگی طی مصاحبه اخیر خود اعلام کرده که در آینده نزدیک کاربران توییتر امکان ویرایش توییت‌های ارسالی را خواهند داشت و از آن طریق می‌توانند محتوای ارسالی را تغییر دهند.

وی در مصاحبه با Joe Rogan اعلام کرده که امکان ویرایش توییت‌ها به صورت محدود برای کاربران عرضه خواهد شد. این مسئله به آن معنا است که کاربران حتی در صورت تغییر توییت‌های ارسالی، نمی‌توانند توییت‌های اصلی را تغییر دهند و نسخه اورجینال آن‌ها همچنان قابل مشاهده خواهد بود. بر این اساس کاربران تنها در صورتی می‌توانند توییت‌های قبلی را ویرایش کنند که همانند گذشته آن‌ها را پاک کرده و نسخه توییت جدیدی را ارسال کنند.

ویرایش توییت‌های ارسالی یکی از پر درخواست‌ترین قابلیت‌هایی است که کاربران این شبکه اجتماعی مدت‌ها تقاضای ارائه آن را به مدیران این شرکت ارائه داده‌اند. با این حال جک دورسی اعلام کرده که این قابلیت به دلیل سیاست‌های اصلی توییتربه‌طور کامل در اختیار کاربران قرار نمی‌گیرد و تنها در صورتی کاربران می‌توانند توییت‌ها را ویرایش کنند که نسخه اصلی آن‌ها قابل ویرایش باشند.

جک دورسی البته هیچ اطلاعاتی در مورد زمان ارائه این قابلیت به کاربران نداده است و به همین دلیل هیچ زمان مشخصی برای ارائه این قابلیت به کاربران در دست نیست.

توییتر در چند سال گذشته بسیاری از سیاست‌های خود را به صورت مشروط حذف کرده بود. یکی از مهم‌ترین آن‌ها امکان ارسال توییت‌ها با طول بیش از 140 کاراکتر بود که به 280 کاراکتر افزایش پیدا کرد. البته ارسال توییت‌های طولانی با متن بیش از 140 کاراکتر باعث می‌شود تا بخشی از توییت‌ها در صفحه اصلی نمایش داده نشود و کاربران تنها در صورت کلیک کردن روی توییت اصلی بتوانند به آن‌ها دسترسی داشته باشند. به طور کل توییتر همچنان روی سیاست‌های اصلی خودش پافشاری می‌کند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420