لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

۱۰ برتر اپ استور در سال ۲۰۱۳ : دسته اول بازی ها

۱۰ برتر اپ استور در سال ۲۰۱۳ : دسته اول بازی ها

در هفت پست آینده قصد معرفی ده نرم افزار برتر در اپ استور در ۷ دسته بندی مختلف را دارم. این نرم افزار ها توسط سایت معتبر iDownloadBlog با وسواس و بررسی های زیادی انتخاب شده .

دسته ی اول بازی ها :

بازی ها ۸۰ درصد از کل دانلود های اپ استور را تشکیل می دهند، این رقم بالا به علت ارایه بهترین ،قویترین و سرگرم کننده ترین عناوین بازی های موبایل در جهان بر روی ای دیوایس ها است.

Oceanhorn

Oceanhorn

بازی به سبک “Legend of Zelda” با داستان وشخصیت های متفاوت که تنها پس از یک ماه از ارایه، خود را به رده های بالای جدول رساند. این بازی را به قیمت ۸.۹۹ دلار دریافت کنید.

 

Infinity Blade III

Infinity-Blade-III

بازی معروف و محبوب Infinity Blade III با کیفیتی خیره کننده حتی بر روی ای پد که در یک ماه گذشته ۲ بار بروزرسانی شد و نیاز به معرفی ندارد. این بازی را تنها با ۲.۹۹ دلار دریافت کنید.

 

QuizUp

quizup

همیشه کیفیت و داستان پر هیجان تضمین فروش بالا نیست ، گاهی میزان سادگی و سرگرم کنندگی بازی کاربران را جذب خود می کند. این بازی با ۴ میلیون کاربر و ۱۵۰،۰۰۰ سوال در ۲۵۰ موضوع مختلف صطح اطلاعات عمومی شما را می آزماید و می توانید توان خود را در برابر سایر کاربران به چالش بکشید. این بازی را رایگان دریافت کنید.

 

Grand Theft Auto: San Andreas

GTA-San-Andreas

این بازی را اکثر بازی باز ها می شناسند و نیازی به معرفی ندارد . فقط در همین حد که ارایه این بازی بر روی ای او اس با ۳ نوع حالت کنترل و پشتیبانی از کنترلر های ای فون و موسیقی های منتخب کاربر ،طرفداران زیادی را در این چند هفته به خود جلب کرده. این بازی را به قیمت ۶.۹۹ دلار دریافت کنید.

 

Plants vs. Zombies 2

Plants-vs.-Zombies-2

این بازی با ارایه سبک خاص خود و در سری اول و افزودن شخصیات های متنوع بیشتری به هر دو گروه گیاهان و مرده های متحرک و سبکهای جدید بازی و…. جای خود را در لیست ۱۰ بازی برتر سال ۲۰۱۳ باز کرده. این بازی را رایگان دریافت کنید.

 

Limbo

Limbo

جو تاریک و معماهایی بر سر مرگ و زندگی در دروازه ی جهنم ، جایی که هر قدم اشتباه برای یک پسر بچه می تواند او را به کام مرگ ببرد. حال با این اوصاف شما در نقش این پسر بچه، باید تلاش کنید خواهرتان را از این محیط رعب آور نجات دهید. این بازی را ۴.۹۹ دلار دریافت کنید.

 

har.mo.ny

Harmony

بلوک های کوچک را مرتب کنید تا نوارهای رنگی کامل و در جای خود قرار گیرند. یک بازی دیگر برای شهادت بر این موضوع که نواوری و خلاقیت مهمتر از گرافیک و داستان های مهیج است. این بازی را به قیمت ۹۹ سنت دریافت کنید.

 

The Room 2

The-Room-2

بازی برگزیده سال ۲۰۱۲ اپل، در روزهای آخرامسال برگشت تا بار دیگر یادآور همه ی هیجان و معماهای عجیب در سری اول باشد. تنها ایرادی که می توان به نسخه ی دوم بازی گرفت ، کوتاه بودن آن است. این بازی را به مبلغ ۴.۹۹ دلار دریافت کنید.

 

Terraria

Terraria

یک بازی دیگر به سبک ماین کرفت با قابلیت های جالب و چند نفره. این بازی را به قیمت ۴.۹۹ دلار دریافت کنید.

 

Year Walk

Year-Walk

داستان این بازی بر اساس یک افسانه ی سوئدی است. داستانی سرشار از راز های سر به مهر.  در این بازی ،شما خود را در یک دشت برفی و خالی از سکنه برای یافتن رازی می یابید که آن راز شما را به راز و رمز هایی دیگر رهنمون میکند. می توانید ای بازی راز آلود و بر اساس افسانه های محلی سوئد را به قیمت ۳.۹۹ دلار دریافت کنید.

لطفا با من در ارایه ی شش دسته بندی بعدی نیز که در روزهای اینده ارایه میکنم همراه باشید.

۱۰ نرم افزار برتر شبکه های اجتماعی ۲۰۱۳

۱۰ نرم افزار برتراجرای موسیقی ۲۰۱۳

۱۰ نرم افزار برتر بهره وری ۲۰۱۳

۱۰ نرم افزار برتر سلامت و تناسب اندام ۲۰۱۳

۱۰ نرم افزار برتر آب و هوا  ۲۰۱۳

۱۰ نرم افزار برتر عکاسی ۲۰۱۳

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373