لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل برای بار دیگر بابت باگ امنیتی فیس تایم از کاربران عذرخواهی کرد

اپل برای بار دیگر بابت باگ امنیتی فیس تایم از کاربران عذرخواهی کرد

 شرکت اپل در بیانیه‌ای جداگانه اقدام به عذرخواهی از کاربران بابت مشکلات امنیتی مربوط به تماس تصویری فیس تایم کرده است.

در این بیانیه که به صورت ایمیل برای کاربرانی که حداقل یک بار از فیس تایم گروهی استفاده کرده‌اند منتشر شده است، اپل اعلام کرده که این مشکل را حل کرده است و سرورهای اپل از این پس با امنیت بیشتری پاسخگوی تماس‌های تصویری و گروهی کاربران به صورت کاملاً ایمن خواهند بود.

شرکت اپل همچنین از یکی از کاربرانی که این مسئله را برای اولین بار گزارش کرده بود تشکر کرده است و اعلام کرده که این مشکل طی آپدیت امنیتی که نهایتاً تا پایان هفته جاری عرضه می‌شود، رفع خواهد شد و کاربران می‌توانند پس از آن از دستگاه‌های خود به صورت کاملاً ایمن استفاده کنند.

اپل اعلام کرده که از این پس تلاش می‌کند تا با فعال کردن تیم مهندسی خود، از جزئیات امنیتی تک‌تک سرویس‌ها به صورت مشخص آگاه شود و مشکلات احتمالی در سرویس‌های نرم افزاری را پیش از عرضه محصولات و آپدیت‌ها به کاربران رفع کند تا مصرف کنندگان نهایی با نهایت امنیت بتوانند به فعالیت خود برای استفاده از دستگاه‌ها ادامه دهند.

تا پیش از این و مشخصاً هفته گذشته یکی از سخنگویان شرکت اپل طی مصاحبه خود با یکی از خبرگزاری‌های مطرح در دنیای فناوری از کاربران بابت بروز این مشکل امنیتی عذرخواهی کرده بود و اعلام کرده بود که این مشکل به‌زودی برطرف می‌شود تا کاربران به صورت بهینه‌تر بتوانند از دستگاه‌های مبتنی بر سیستم عامل آی او اس استفاده کنند.

باگ امنیتی در تماس تصویری و گروهی فیس تایم باعث می‌شود تا پیش از برداشتن تماس‌های گروهی، محتوای میکروفون و دوربین سلفی از طریق دستگاه‌ها به‌طرف دیگر تماس ارسال شود. این مسئله باعث شد تا اپل تا عرضه آپدیت نرم افزاری بعدی امکان برقراری تماس‌های گروهی را ببندد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373