لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

کاهش قیمت باعث افزایش فروش آیفون در بازار چین شد

کاهش قیمت باعث افزایش فروش آیفون در بازار چین شد

 هفته پیش بود که شرکت اپل در گزارش مالی اول سال 2019 میلادی خود خبر از تصمیم برای کاهش قیمت آیفون XR، XS و XS Max در کشور چین داد که حالا مشخص شده است که این محصولات در طول هفته گذشته تا به امروز افزایش قابل توجهی را نسبت به گذشته تجربه کرده‌اند.

اپل اعلام کرده بود که کاهش میزان فروش آیفون‌های 2018 در بازارهای مهمی نظیر چین به طور مشخص به قیمت بالای این محصولات ربط دارد. تیم کوک به عنوان مدیرعامل اجرایی اپل ضمن تائید این مسئله اعلام کرده بود که افزایش قیمت آیفون‌ها باعث شده تا بسیاری از کاربران آیفون‌های قدیمی‌تر خود را برای مدت بیشتری استفاده کنند و تمایل کمتری برای خرید مدل‌های جدید داشته باشند.

در این میان مشخص شده است که از تاریخ دهم ژانویه بسیاری از عامل‌های غیررسمی فروش محصولات اپل در چین قیمت این آیفون‌ها را به طرز قابل توجهی کاهش داده است که این مسئله به طور مشخص باعث شده تا میزان تمایل‌ها برای خرید این تلفن‌های هوشمند افزایش پیدا کند.

در این میان، شرکت اپل از هفته گذشته اعلام کرد که قیمت آیفون‌های 2018 را در چین کاهش می‌دهد تا بر پایه ارزش واحد پول چین کاربران این کشور امکان خرید آیفون‌ها را داشته باشند. در این فرایند آیفون XR بیشترین میزان کاهش قیمت را داشته است و اپل تصمیم دارد بیشترین میزان فروش را در این محصول تجربه کند.

اپل احتمالاً با راه اندازی پیشنهادهای ویژه بیشتر کاربران را برای خرید محصولات جدید خود بیشتر تشویق خواهد کرد تا زا آن طریق بتواند میزان فروش آیفون‌ها و در نهایت درآمد خود را افزایش دهد. کاهش میزان فروش آیفون‌ها در سه ماهه پایانی 2018 باعث شده تا درآمد این شرکت در بازه یاد شده به 55 تا 59 میلیارد دلار برسد که کمترین میزان در سالیان گذشته بوده است.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373