لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

پشتیبانی از آیفون 5 اس در آی او اس 13 احتمالاً قطع می‌شود

پشتیبانی از آیفون 5 اس در آی او اس 13 احتمالاً قطع می‌شود

یکی از مهم‌ترین سؤال‌های مطرح شده در مورد عرضه آی او اس 13 مربوط به پشتیبانی از آیفون 5 اس می‌شود و کاربران این تلفن هوشمند می‌خواهند بدانند که اپل پشتیبانی نرم افزاری از دستگاه‌های آن‌ها را برای یک سال دیگر ادامه می‌دهد یا آیفون 5 اس به مجموعه دستگاه‌های قدیمی اپل خواهد پیوست.

اپل در سپتامبر 2013 از آیفون 5 اس رونمایی کرد و تا آی او اس 12 یعنی سال 2018 از آن پشتیبانی کرد. این مسئله باعث شده تا آیفون 5 اس طولانی‌ترین پشتیبانی نرم افزاری را از طرف شرکت اپل داشته باشد و کاربران این تلفن هوشمند نزدیک به 5 سال آپدیت‌های نرم افزاری این محصول را دریافت کنند.

در این میان، بررسی‌های انجام شده توسط موسسه تحلیلی The Verifier حاکی از آن است که اپل به‌احتمال زیاد پشتیبانی نرم افزاری از این محصول را در آی او اس 13 قطع می‌کند. بر این اساس آیفون 5 اس نهایتاً تا سال 2018 و مشخصاً آی او اس 12 آپدیت‌های نرم افزاری را دریافت کرده است و اپل دیگر تمایلی به پشتیبانی از این محصول ندارد.

علاوه بر آیفون 5 اس، The Verifier اعلام کرده که اپل پشتیبانی از آیفون‌های 2014 را نیز قطع خواهد کرد و بر این اساس، آیفون 6، 6 پلاس و آیفون اس ای امکان دریافت آی او اس 13 را نخواهند داشت.

آیفون 5 اس و آیفون اس ای تنها گوشی‌های اپل با سایز نمایشگر 4 اینچ بودند و به همین دلیل بسیاری از تحلیلگران بر این باور هستند که با قطع پشتیبانی نرم افزاری از این محصولات، اپل در سال جدید نسخه جدیدی از گوشی‌های 4 اینچی خود را آماده عرضه به بازار می‌کند. بر این اساس، آیفون اس ای 2 به‌احتمال زیاد در سال 2019 آماده عرضه به بازار می‌شود تا توجه طرفداران گوشی‌های خوش دست و کوچک را جلب کند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373