لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

سیاه شدن صفحه استارت آپ ایکس باکس به یک اپیدمی تبدیل شد

سیاه شدن صفحه استارت آپ ایکس باکس به یک اپیدمی تبدیل شد

برخی از کاربران ایکس باکس به تازگی با مشکل سیاه شدن صفحه نمایش این کنسول مواجه شده‌اند که این مسئله واکنش شرکت مایکروسافت به عنوان توسعه دهنده این کنسول‌های بازی را در بر داشته است.

شرکت مایکروسافت اعلام کرده که این مشکل به یک اپیدمی تبدیل شده است و تعداد زیادی از کاربران پس از روشن کردن و کار با ایکس باکس‌های خود با مشکلات جدی مواجه شده‌اند و به هیچ وجه امکان استفاده از دستگاه‌های خود را ندارند.

مایکروسافت اعلام کرده که این مشکل به صورت مشخص به آپدیت جدید سیستم عامل ایکس باکس ربط پیدا می‌کند. گفتنی است که آپدیت‌های ایکس باکس به صورت خودکار در دستگاه‌ها و به‌محض اتصال به اینترنت دانلود و روی دستگاه‌ها نصب می‌شوند.

این مشکل باعث شده است تا پس از دریافت آپدیت و نصب آن در اولین روشن کردن ایکس باکس، صفحه ساین این کرد با یک ارور مشخص مواجه می‌شود و کاربران دیگر به کنسول بازی خود دسترسی نخواهند داشت.

شرکت مایکروسافت ضمن عذرخواهی از کاربران اعلام کرده که این مشکل جهانی است و تمامی کاربران ایکس باکس در سراسر جهان را تحت تأثیر قرار داده است. مایکروسافت اعلام کرده که از مشکل یاد شده در استارت آپ ایکس باکس آگاه است و در حال رفع این مشکل است تا در آپدیت‌های بعدی با مشکل دیگری مواجه نشوند.

باوجود انتشار این اطلاعات، مایکروسافت زمان مشخصی را در مورد رفع این مشکل کاربردی منتشر نکرده است. علاوه بر این هنوز مشخص نیست که این مشکل چگونه باید در کنسول‌هایی که آپدیت مخرب جدید در آن‌ها نصب شده، برطرف شود. مایکروسافت به احتمال زیاد در آپدیت‌های بعدی که هفته آینده منتشر می‌شود، این مشکل را حل می‌کند و کاربران صرفاً بااتصال نگه داشتن کنسول به اینترنت می‌توانند مشکل خود را برطرف کنند؛ البته در غیر این صورت و برطرف نشدن این مشکل می‌توانند به صورت دستی سیستم عامل و فریم ویر سیستم عامل ایکس باکس را برطرف کنند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420