لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

دوربین دارای سه لنز امسال به آیفون و 2020 به آیپد میاید

دوربین دارای سه لنز امسال به آیفون و 2020 به آیپد میاید

 گزارش خبرگزاری بلومبرگ حاکی از آن است که شرکت اپل تصمیم دارد تا در تولید آیفون‌های 2019 و 2020 تغییرات مهمی را در نحوه چینش لنزهای دوربین ایجاد کند. بر این اساس مشخص شده است که حداقل یک مدل آیفون 2019 و حداقل یک مدل از آیپد 2020 قرار است با دوربین سه لنز آماده عرضه به بازار شوند.

تا پیش از این وال استریت ژورنال نیز این مسئله را تائید کرده بود که اپل در زمان تولید و عرضه آیفون‌های 2019 تصمیم به توسعه دوربین سه لنز در بازار دارد. علاوه بر این، نسخه جدید و پیشرفته آیفون XR قرار است با دوربین دو لنز تولید شود. یکی از بزرگ‌ترین مواردی که باعث کاهش میزان فروش آیفون XR در بازار جهانی شده مربوط به دوربین تک لنز این محصول بوده است و اپل تصمیم دارد تا در سال جاری میلادی با تولید این محصول با دوربین دو لنز این محدودیت را برطرف کند و به کاربران این محصولات قابلیت‌های بیشتری را ارائه دهد.

در این میان، مشخص شده است که اپل تصمیم دارد تا در توسعه نسخه پرچم‌دار آیفون‌های 2019 دوربین سه لنز را توسعه و آماده عرضه به بازار کند. بر این اساس بسیاری از تحلیلگران و از جمله آن‌ها خبرگزاری بلومبرگ اعلام کرده‌اند که اپل نسخه پیشرفته آیفون XS Max را با دوربین سه لنز تولید می‌کند و تفاوت این محصول را با نسخه 5.8 اینچی آن افزایش دهد. البته اپل ممکن است در توسعه آیفون XS که با سایز 5.8 اینچی نیز تولید می‌شود، دوربین سه‌گانه را نیز آماده عرضه کند.

اپل تصمیم دارد تا قابلیت‌هایی نظیر امکان ثبت تصاویر لایو را در آیفون‌های جدید بهینه‌تر کند تا کاربران به صورت بهتری بتوانند از این دستگاه‌ها استفاده کنند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373