لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل به زودی باگ امنیتی فیس تایم را برطرف می‌کند

اپل به زودی باگ امنیتی فیس تایم را برطرف می‌کند

 اواسط هفته جاری بود که اطلاعات منتشرشده از طرف کاربران حاکی از آن بود که تماس تصویری و صوتی فیس تایم در حالت گروهی دارای یک باگ امنیتی بزرگ است.

بر اساس این اطلاعات، تماس تصویری گروهی فیس تایم بدون اجازه کاربران و در صورت دریافت یک تماس تصویری یا صوتی محتوای دریافتی از میکروفون و دوربین سلفی را بدون درخواست اجازه کاربر به طرف دیگر تماس‌های گروهی نشان می‌داد. این مسئله به یکی از بزرگ‌ترین باگ‌های امنیتی شرکت اپل تبدیل شده و بسیاری از کاربران از فیس تایم انتقادهای متعددی را مطرح کردند.

بر این اساس شرکت اپل با انتشار یک بیانیه ضمن عذرخواهی از کاربران، اعلام کرده که این باگ امنیتی بزرگ به زودی برطرف می‌شود و اپل یک آپدیت بزرگ امنیتی را برای سیستم عامل ای او اس در دست دارد و به زودی این مشکل را از تمامی دستگاه‌های مبتنی بر سیستم آی او اس رفع می‌کند.

اپل از همین حالا پشتیبانی از فیس تایم را حذف کرده است و این سرویس موقتاً از دسترسی خارج شده است. کاربران در حال حاضر امکان دسترسی به این سرویس را ندارند و نمی‌توانند از طریق آن تماس‌های گروهی را با دیگران برقرار کنند. در این میان مشخص شده است که اپل تصمیم دارد تا در آینده و به احتمال زیاد تا هفته آینده آی او اس 12.1.3 را با برطرف سازی این باگ امنیتی آماده عرضه به کاربران کند.

کاربران با دانلود و نصب این نسخه از سیستم عامل اپل علاوه بر رفع باگ‌های امنیتی متعدد می‌توانند مشکلات مربوط به آی او اس و فیس تایم در حالت گروهی را حذف کنند و به صورت ایمن‌تر از این دستگاه‌ها استفاده کنند.

گفتنی است که اپل تا پیش از این نیز درزمینهٔ ارائه سرویس فیس تایم با چالش‌هایی مواجه شده بود و طی آن دسترسی به این سرویس را محدود کرده بود.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373