لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آی او اس 13 مجهز به حالت تاریک خواهد شد

آی او اس 13 مجهز به حالت تاریک خواهد شد

 شرکت اپل تصمیم دارد تا در توسعه آی او اس 13 حالت تاریک را به دستگاه‌های همراه خود شامل آیفون‌ها و آیپدها بیاورد.

آی او اس 13 همانند رسم همیشگی اپل قرار است در جریان کنفرانس جهانی توسعه دهندگان 2019 معرفی شود و حالا بر اساس ادعای بلومبرگ، اپل تصمیم دارد تا قابلیت حالت تاریک را همانند مک او اس موهاوای به دستگاه‌های همراه خود ارائه دهد.

تا پیش از این حالت تاریک یکی از پر درخواست‌ترین قابلیت‌ها در مک او اس و آی او اس بود و کاربران از زمان عرضه آی او اس 10 خواستار ارائه این قابلیت به کاربران بوده‌اند. در این میان شایعات زیادی در مورد عرضه حالت تاریک در آی او اس 11 و 12 منتشر شده بود که اپل هرگز این حالت را به کاربران ارائه نداده بود.

اپل البته در جریان کنفرانس جهانی توسعه دهندگان سال گذشته قابلیت حالت تاریک را در مک او اس موهاوای ارائه داده بود که بسیاری از کاربران کامپیوترهای مک و دستگاه‌های مبتنی بر سیستم عامل آی او اس را به گسترش این حالت را به دیگر محصولات نرم افزاری اپل کرده بود.

بر این اساس، بلومبرگ اعلام کرده که اطلاعاتی از تیم توسعه دهنده شرکت اپل پیدا کرده است که بر اساس آن اپل تصمیم دارد تا در توسعه آی او اس 13 قابلیت حالت تاریک را به آیفون‌ها و آیپدها بیاورد. در صورت تحقق داشتن این مسئله کاربران از پاییز 1398 به بعد می‌توانند به حالت تاریک در آیفون‌ها و آیپدهای خود دسترسی داشته باشند.

گفتنی است که حالت تاریک باعث کاهش میزان مصرف انرژی و حفظ عمر بیشتر باتری می‌شود و از طرف دیگر به کاربران امکان استفاده راحت‌تر و آسان‌تر را در محیط‌های تاریک را می‌دهد و رابط کاربری دستگاه‌ها را برای برخی از سلیقه‌ها خوشایندتر است.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373