لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تیم کوک: قیمت فاکتور مهمی در کاهش میزان خرید آیفون‌ها است

تیم کوک: قیمت فاکتور مهمی در کاهش میزان خرید آیفون‌ها است

تیم کوک به‌عنوان مدیر عامل اجرایی شرکت اپل در جریان گزارش مالی اول 2019 این کمپانی اعلام کرده است که قیمت گزاری ناصحیح این شرکت باعث کاهش میزان فروش این محصولات در بازار جهانی شده است.

وی به صورت مشخص به آیفون XR و آیفون XS اشاره کرده است و اعلام کرده که قیمت این محصولات در بازار جهانی بسیار بالا است و همین مسئله باعث شده تا میزان فروش این محصولات در بازار جهانی کاهش پیدا کند. تیم کوک اعلام کرده که فاکتور قیمت شاید در بازار آمریکا تأثیر زیادی نداشته باشد؛ اما این فاکتور در کشورهای دیگر بسیار تأثیر گذار است و باعث می‌شود تا کاربران تمایل زیادی به خرید این محصولات نداشته باشند.

کوک اعلام کرده که این مسئله و معرفی آیفون XR باقیمت 749 دلار و آیفون XS Max باقیمتی نزدیک به هزار و صد دلار در بازار جهانی باعث شده است بسیاری از کاربران امید خود را برای خرید آیفون‌های جدید از دست بدهند و همچنان تمایل به استفاده از گوشی‌های قدیمی خود داشته باشند.

کوک اعلام کرده همین مسئله باعث شده تا کاربرانی که آیفون 7 یا 8 را خریداری کرده‌اند، دیگر تمایلی به خرید آیفون‌های جدید نداشته باشند و همچنان تمایل به استفاده از دستگاه‌های پیشین خود داشته باشند.

اپل در نهایت تصمیم دارد تا در ماه‌های آینده میزان فروش این محصولات را با کاهش قیمت بازار جهانی آن‌ها کاهش دهد. البته مدیرعامل اجرایی این شرکت هنوز ادعایی در مورد میزان کاهش قیمت این محصولات در بازار نکرده است و معلوم نیست که آیفون‌ها تا چه میزان ارزان خواهند شد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373