لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

قیمت آیفون ارزان می‌شود!

قیمت آیفون ارزان می‌شود!

شرکت اپل تصمیم گرفته تا قیمت آیفون‌ها را تا در برخی از بازارهای جهان کاهش دهد.

بر اساس جدیدترین گزارش خبرگزاری رویترز، تیم کوک مدیر عامل شرکت اپل در جریان گزارش مالی سه ماهه ابتدایی 2019 اعلام کرده که اپل تصمیم دارد تا در مورد نحوه قیمت گذاری آیفون‌ها در برخی از کشورها تجدید نظر کند و قیمت آن‌ها را تغییر دهد.

تیم کوکاعلام کرده که در برخی از بازارهای بین‌المللی، قیمت آیفون‌ها ممکن است باعث صرف نظر کاربران از خرید شود و با توجه به ارزیابی‌های انجام شده در مورد شرایط اقتصاد کلان کشورها، این شرکت تصمیم دارد تا قیمت آیفون‌ها را در برخی از بازارهای جهانی کاهش دهد تا کاربران بیشتری بتوانند این محصولات را خریداری کنند.

وی در ادامه اعلام کرده است که این تجدید نظر باعث می‌شود تا کاربران در کشورهای مختلف بر اساس ارزش قیمت واحد پول رایج آن کشور بتوانند اقدام به خرید آیفون‌ها کنند. این مسئله از یک طرف باعث می‌شود تا کاربران بیشتری قدرت خرید تلفن‌های هوشمند آیفون را پیدا کنند و از طرف دیگر تعداد فروش این محصولات به یک باره افزایش پیدا کند و کاربران بتوانند این محصولات را با شرایط بهتری خریداری کنند که برای شرکت اپل بسیار مفید و سود ده خواهد بود.

تصمیم اپل در حالی مطرح شده است که اپل با چالش‌های زیادی درزمینهٔ کاهش میزان توجه به آیفون‌ها در بازار چین مواجه شده است. بر این اساس، اپل ممکن است قیمت آیفون‌های پارت چین را در آینده بیشتر از گذشته کاهش دهد تا کاربران این کشور با روند آسان‌تری بتوانند آیفون‌ها را تهیه کنند. گفتنی است که این مسئله ممکن است تأثیری در نحوه قیمت گذاری محصولات اپل در کشورهایی که اپل به صورت مستقیم در آن‌ها حضور ندارد، نداشته باشد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت