لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

کیت تعویض باتری آیفون‌ها همچنان با همان قیمت 29 آماده عرضه می‌شود

کیت تعویض باتری آیفون‌ها همچنان با همان قیمت 29 آماده عرضه می‌شود

 سال گذشته بود که اپل بابت اعتراف به کاهش عمدی سرعت آیفون‌ها مجبور به ارائه خدمات تعویض باتری این تلفن‌های هوشمند باقیمت 29 دلار شد.

اپل تا پیش‌ازاین خدمات تعویض باتری آیفون‌ها را باقیمت 79 دلار عرضه می‌کرد و پس از این رویداد تا پایان سال 2018 میلادی تصمیم به ارائه این خدمات باقیمت بسیار پایین‌تر گرفت. هم‌زمان با این رویداد، وب سایت آی فیکس ایت نیز تصمیم گرفت تا کیت تعویض باتری آیفون‌های خود را با همین قیمت آماده عرضه به کاربران کند.

در این کیت که یک عدد باتری آیفون به همراه ابزارهای لازم برای باز کردن دستگاه و تعویض باتری قرار گرفته است، کاربران بدون نیاز به مراجعه به اپل استورهای رسمی آیفون‌های خود را باز کرده و باتری آن‌ها را تعویض کنند.

در این میان، اپل در روزهای گذشته ضم تأکید اینکه بابت فروش خدمات تعویض باتری آیفون‌ها باقیمت 29 دلار متحمل ضرر بسیار زیادی شده است و به همین دلیل این کمپانی دیگر تصمیمی به ارائه این خدمات به کاربران ندارد؛ هر چند که از همان ابتدا نیز قرار بود تا این خدمات تنها تا تاریخ 31 دسامبر 2018 به کاربران عرضه شود.

در این میان مشخص شده است که کاربرانی که تصمیم به دریافت خدمات تعویض باتری آیفون‌ها باقیمت 79 دلار را ندارند، می‌توانند با از وب سایت آی فیکس ایت، کیت تعویض باتری آیفون‌ها را خریداری کرده و خودشان برای تعمیر دستگاه دست به کار شوند.

این کیت در حال حاضر باقیمت 29.99 دلار آماده عرضه شده است و در حقیقت 99 سنت نسبت به سال گذشته افزایش قیمت داشته است. این در حالی است که قیمت خدمات تعویضی اپل استورهای رسمی تا 50 دلار افزایش داشته است که برای بسیاری از کاربران به‌صرفه نخواهد بود. ضمنا این کیت ممکن است برای خرید کاربران ایرانی به صرفه نباشد و خدمات تعویض باتری آیفون ها در ایران ارزان تر از این مقدار است.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420