لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

وی پی ان فیس بوک با قیمت 20 دلار در ماه آماده عرضه به کاربران شد

وی پی ان فیس بوک با قیمت 20 دلار در ماه آماده عرضه به کاربران شد

 شرکت فیس بوک بر پایه درخواست اخیر شرکت اپل تصمیم گرفته تا سرویس اختصاصی وی پی ان خود را با قیمت 20 دلار در ماه به کاربران ارائه دهد.

تا پیش از این فیس بوک اقدام به همکاری با شرکت Onava VPN در زمینه توسعه یک سرویس وی پی ان داخلی برای اپلیکیشن فیس بوک کرده بود تا از طریق آن امنیت اطلاعات کاربران به صورت ویژه‌تر و بهینه‌تر حفظ شود. اما در این میان مشخص شده است که شرکت اپل از این اقدام فیس بوک رضایت زیادی ندارد. گفتنی است که این سرویس فعلا برای نوجوانان آماده عرضه شده است و افرادی که رده بندی سنی خود را زیر 19 سال اعلام کرده اند به آن دسترسی خواهند داشت.

اپل در اوت 2018 میلادی از فیس بوک خواست تا سرویس وی پی ان اختصاصی خودش را برای کاربران ارائه دهد تا علاوه بر حفظ امنیت حریم شخصی کاربران امکان دریافت اطلاعات شخصی آن‌ها از توسط شرکت‌های ارائه دهنده وی پی ان ها موجود نباشد.

بر این اساس اپل Onava VPN ارائه شده توسط فیس بوک را از اپ استور حذف کرد و از فیس بوک خواست تا سرویسی ایمن‌تر را به کاربران ارائه دهد. اما حالا فیس بوک سیستم اختصاصی خود را به کاربران ارائه داده است. این سرویس جدید در ازای دریافت 20 دلار در ماه به کاربران امکان رد کردن اطلاعات شخصی خود را از یک تونل ایمن‌تر را ارائه می‌دهد.

فیس بوک اعلام کرده که این سرویس در برابر افشای اطلاعات کاربران به شرکت‌ها و سرویس‌های تبلیغاتی محافظت می‌کند. این در حالی است که اساس درآمد شرکت فیس بوک به خودی خود بر پایه نمایش هوشمندانه تبلیغات است و این شرکت با دریافت اطلاعات شخصی کاربران محتوای مشابه با آنچه کاربران تمایل به تماشای آن دارند را به نمایش می‌گذارد.

با این وجود، تحلیلگران بر این اعتقاد هستند که استفاده از سرویس امنیتی فیس بوک به هیچ وجه به نفع کاربران نیست و کاربران بهتر است از سرویس‌های دیگر استفاده کنند تا امنیت آن‌ها به صورت دقیق‌تر حفظ شود.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373