لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

مترو اگزودوس به زودی از طریق گیفت کارت قابل خریداری می‌شود

مترو اگزودوس به زودی از طریق گیفت کارت قابل خریداری می‌شود

شرکت اپیک گیمز به تازگی اعلام کرده که بازی مترو اگزدوس به زودی قرار است از طریق سرویس‌های فروش اینترنتی بازی‌های کامپیوتری در اختیار گیمرها قرار بگیرد.

این کمپانی اعلام کرده که این بازی به طور مشخص از تاریخ 15 فوریه از طریق سرویس‌های پخش بازی برای پلتفرم کامپیوترهای شخصی ارائه خواهد شد و پس از آن کاربران می‌توانند این بازی را خریداری کنند. مترو اگزودوس یک بازی آخرالزمانی است که با تم جنگ‌های پیشرفته آماده عرضه می‌شود. این بازی قسمت جدید سری مجموعه بازی‌های مترو است و داستانی مشابه با بازی مترو 2033 دارد.

شرکت اپیک گیمز با وجود انتشار این اطلاعات هنوز هیچ ادعایی در زمینه زمان عرضه آن در کنسول‌های بازی نظیر پلی استیشن 4 و ایکس باکس نکرده است. علاوه بر این هنوز معلوم نیست که این بازی از طریق سرویس‌های استیم و گیم استاپ یا بلیزارد نیز آماده عرضه می‌شود یا تنها از طریق استور ویژه اپیک گیمز قابل دانلود و خریداری است.

این بازی در حال حاضر در مرحله تست‌های نهایی و رفع ایرادهای جزئی از طرف توسعه دهندگان اپیک گیمز قرار گرفته است و قرار است در آینده برای کامپیوترهای شخصی آماده عرضه به بازار شود. گفتنی است که در حال حاضر صفحه ویژه این بازی در وب سایت شرکت یاد شده بالا آمده است و اطلاعاتی در مورد مترو اگزودوس فاش شده است با این حال داستان اصلی این بازی و نحوه گیم پلی آن هنوز به طور کامل مشخص نیست و معلوم نیست که این بازی برای چه سنینی مناسب خواهد بود.

شرکت اپیک گیمز تصمیم دارد تا با توسعه بازی‌های اختصاصی از طریق پلتفرم استریم بازی‌های خود درآمد اصلی خود را از فروش اینترنتی بازی‌ها افزایش دهد. با این حال این کمپانی ممکن است در آینده تصمیم به فروش بازی‌ها در سرویس‌های دیگر نیز داشته باشد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420