لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

سامسونگ یکی از کمپانی‌های شکی از اپل را تصاحب کرد

سامسونگ یکی از کمپانی‌های شکی از اپل را تصاحب کرد

شرکت سامسونگ به تازگی اقدام به خرید کمپانی Corephotonics که در زمینه توسعه دوربین‌های مناسب برای تلفن‌های هوشمند فعالیت می‌کند را تصاحب کرده است.

این کمپانی تا پیش از این کشمکش‌های زیادی با شرکت اپل داشت و طی یک پرونده قانونی از اپل بابت نقض پتنت‌های به کار رفته در تولید آیفون‌ها شکایت کرده بود. این کمپانی در سال 2017 موفق شد تا مبلغ قابل توجهی را به عنوان غرامت از شرکت اپل دریافت کند؛ چرا که بر این ادعا بود که اپل در تولید دوربین‌های دوگانه آیفون 7 پلاس و 8 پلاس از ایده Corephotonics به صورت غیرقانونی استفاده کرده است. این اقدام Corephotonics باعث شد تا بسیاری از تحلیلگران در آن زمان این کمپانی را یک پتنت ترول بزرگ بنامند که ثبت یک پتنتی که مورد استفاده‌اش نبوده است، توانسته به درآمد زیادی برسد و درآمد قابل توجهی از آن داشته باشد.

اما حالا مشخص شده است سامسونگ این کمپانی را تصاحب کرده است و در آینده نزدیک تصمیم دارد تا از ایده‌های آن برای تولید دوربین‌های حرفه‌ای‌تر در تلفن‌های هوشمند سری گلکسی خود استفاده کند. سامسونگ بابت خرید این کمپانی مبلغ 150 میلیون دلار پرداخت کرده است. این کمپانی در زمینه تولید دوربین‌های دوگانه با سیستم زوم اپتیکال از طریق لنز واید انگل تجربه ویژه‌ای دارد و چندین پتنت را در سال 2016 و 2017 به ثبت رسانده بود.

این کمپانی از این پس تصمیم دارد تا با همکاری شرکت سامسونگ، تلفن‌های هوشمند مجهز به دوربین‌های دو، سه یا چهار لنز را توسعه دهد. گفتنی است که سامسونگ از سال 2018 تصمیم گرفت تا فرایند تولید دوربین‌های دارای سه لنز را در سری میان رده تلفن‌های هوشمند خود شروع کند. بر این اساس پیش بینی می‌شود که در آینده نزدیک گلکسی‌های پرچم‌دار نیز با این سیستم آماده عرضه به بازار شوند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373