لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

گوگل ادعای ساخت سیستم امنیتی قوی‌تری نسبت به فیس آیدی را دارد

گوگل ادعای ساخت سیستم امنیتی قوی‌تری نسبت به فیس آیدی را دارد

شرکت گوگل تصمیم دارد تا سیستم احراز هویت مبتنی بر تشخیص چهره جدیدی را توسعه دهد که بر پایه آن کاربران می‌توانند به امنیت بیشتری در تلفن‌های هوشمند مبتنی بر سیستم عامل اندروید دست پیدا کنند.

بر اساس جدیدترین گزارشی که در وب سایت XDA Developers منتشر شده است، در کدهای اندروید Q گوگل ابزاری را طراحی کرده است که طی آن کاربران می‌توانند به سیستم ایمن‌ترین برای احراز هویت از طریق چهره دسترسی داشته باشند. در این سیستم امنیتی، گوگل اقدام به ارائه سیستم ورود به سایت‌های مختلف و ساین این کردن در اپلیکیشن‌های گوناگون را ارائه داده است و کاربران با احراز هویت از طریق چهره خود می‌توانند در وب سایت‌ها و اپلیکیشن‌های مختلف ساین این کنند و از آن‌ها استفاده کنند.

این کدها از حضور یک سنسور جدید در گوشی‌های اندرویدی آینده پرده برداشته است و دستگاه در صورت عدم تشخیص چهره کاربران با نمایش یک ارور از آن‌ها درخواست ارائه پسورد و یوزرنیم به صورت جداگانه می‌کند.

دستگاه‌های هوشمند اندرویدی در حال حاضر تنها از طریق سیستم احراز هویت 2 بعدی امنیت کاربران را تأمین می‌کنند که بر اساس ادعای بسیاری از تحلیلگران روش مناسبی برای محافظت از اطلاعات شخصی آن‌ها به حساب نخواهد آمد. با این وجود کاربران می‌توانند در آینده نزدیک از سیستم ای احراز هویتی پیشرفته‌تری در سیستم عامل اندروید استفاده کنند که به احتمال زیاد از لحاظ ایمنی شباهت زیادی به فیس آیدی دارد.

گوگل تصمیم دارد تا با ارائه این سیستم امنیتی جدید در اندروید Qبا فیس آیدی ارائه شده در آیفون‌ها و آیپدهای جدید رقابت کند. سیستم تشخیص چهره اندروید Q قرار است از نظر امنیتی کاربرد بهتری نسبت به سیستم امنیتی نسخه‌های پیشین اندروید داشته باشد تا کاربران با ایمنی بیشتری از دستگاه‌های خود استفاده کنند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420