لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

سرویس پخش محتوای ویدیویی اپل از اواسط آوریل آماده عرضه خواهد شد

سرویس پخش محتوای ویدیویی اپل از اواسط آوریل آماده عرضه خواهد شد

شرکت اپل تصمیم دارد تا از اواسط ماه آوریل (اواخر فروردین و اوایل اردیبهشت 98)سرویس پخش محتوای ویدیویی خود را از طریق آیتونز آماده عرضه میان کاربران دستگاه‌های خود کند.

بر اساس اطلاعات منتشر شده در وب سایت The Information اپل تصمیم دارد تا برای رقابت تنگاتنگ با شرکت‌های فعال در این زمینه، نظیر آمازون پرایم، نتفلیکس HULU سروی اختصاصی خود را به کاربران ارائه کند تا از این پس کاربران نیازی به دسترسی به این سرویس‌ها و پرداخت هزینه به صورت جداگانه برای دریافت این سرویس‌ها را نداشته باشند.

بر اساس این گزارش، اپل تصمیم دارد تا در قدرم اول، محتوای دیگر شرکت‌ها را در اواسط آوریل 2019 آماده عرضه کند. بر این اساس این کمپانی از همین حالا امتیاز پخش سریال‌ها و فیلم‌های تلویزیونی را از شرکت‌های مختلف دریافت کرده است و تصمیم دارد تا از تاریخ یاد شده به بعد محتوای یاد شده را به کاربران ارائه دهد.

گزارش‌های پیشین حاکی از آن بود که کاربران در صورت داشتن حداقل یکی از دستگاه‌های رسمی اپل و اتصال حساب کاربری اپل آیدی به آن می‌توانند از سرویس پخش محتوای ویدیویی این کمپانی در تمامی دستگاه‌های خود استفاده کنند. برای مثال کاربری که یک آیفون داشته باشد، می‌تواند با وارد کردن اپل آیدی خود در آیتونز نصب شده در کامپیوتر ویندوزی خود به این سرویس دسترسی داشته باشد.

با وجود انتشار این گزارش، هنوز هیچ اطلاعات دقیقی از تمایل اپل برای پخش محتوای اختصاصی خود در این سرویس پخش ندارد. اپل از سال 2017 به صورت جدی روی تولید محتوای ویدیویی اختصاصی سرمایه گذاری کرده بود تا سریال‌های تلویزیونی اختصاصی را به کاربران ارائه دهد.

اپل تصمیم دارد تا این محتوای ویدیویی را به کاربران بیش از 100 کشور جهان ارائه دهد که به احتمال زیاد کاربران ایرانی در لیست دریافت کننده این سرویس نخواهند بود اما ایرانیان می‌توانند با تغییر آی پی به این محتوا دسترسی داشته باشند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373