لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

نسخه ریمستر بازی رزیدنت اویل 2 با 15 دلار تخفیف ویژه آماده عرضه شد

نسخه ریمستر بازی رزیدنت اویل 2 با 15 دلار تخفیف ویژه آماده عرضه شد

 شرکت کپکام پس از حدود بیست سال از تاریخ انتشار بازی خاطره انگیز و ویژه رزیدنت اویل 2 تصمیم گرفته تا نسخه ریمستر آن را با کیفیت بسیار بهتر آماده عرضه کند.

این بازی در حقیقت همان داستان و چالش های بازی دهه 1990 میلادی را دارد با این حال گرافیک آن کاملا امروزی شده است و کاربران میتوانند با زاویه بهتری از دوربین کارکتر های کلر و لیون را هدایت کنند. این بازی در طول 4 روز گذشته که آماده منتشر شده است توانسته توسحه بسیاری از گیمرهای قدیمی را به خود جلب کند و به عنوان یک نستالوژی بسیار خاص و منحصر به فرد در پلی استیشن نتورک، ایکس باکس لایو و سرویس های اجرای بازی های کامپیوتری فروش بسیار قابل توجهی داشته باشد.

تمامی شخصیت های گرافیکی، ظاهر زامبی ها در این بازی و در نهایت همه نقشه کشی های بازی به طور کامل دستخوش تغییر شده اند تا نسخه ریمستر بازی رزیدنت اویل 2 بتواند برای بار دیگر نیز توجه مخاطبین و گیمرهای بسیار زیادی را به خود جلب کند.

شرکت کپ کام تنها 4 روز پس از انتشار این بازی تصمیم گرفت تا آن را با تخفیف بسیار ویژه در کامپیوترهای شخصی آماده عرضه کند. بر این اساس، کاربرانی که از همین حالا اقدام به دانلود و نصب این بازی کنند، میتوانند آن را با قیمت بسیار ویژه و منحصر به فرد ترین خریداری کنند و 15 دلار از شرکت کپکام تخفیف بگیرند.

برای دسترسی به این بازی ابتدا کافی است بازی مورد نظر خود را در سرویس پخش در اختیار تارگت کرده و با خرید گیفت کارت اختصاصی سرویس مورد نظر اقدام به دانلود و نصب بازی به صورت قانونی کنید. گفتنی است که این بازی در صورت کرک شدن امکان پشتیبانی از تمامی آپدیت ها و قابلیت ها را ندارد و به همین دلیل بهتر است تا نسخه قانونی آن خریداری شود. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420