لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

کمپانی شارپ احتمالاً نمایشگرهای آیفون‌ها را تولید می‌کند

کمپانی شارپ احتمالاً نمایشگرهای آیفون‌ها را تولید می‌کند

شرکت شارپ تصمیم دارد تا با انجام رایزنی‌های متعدد با مدیران شرکت اپل بتواند آن‌ها را در زمینه شروع همکاری در زمینه تأمین پنل‌های اولد به کار رفته در آیفون‌ها مجاب کند.

بر این اساس مشخص شده است که مدیران شرکت شارپ درخواست‌هایی را به شرکت اپل داده‌اند و طی آن درخواست همکاری در زمینه تأمین قطعات اولد را مطرح کرده‌اند. شارپ احتمالاً در صورت برقرار شدن این همکاری، فرایند تولید پنل‌های اولد آیفون‌ها را از سال 2020 شروع خواهد کرد و به یکی از مهم‌ترین تأمین کننده‌های نمایشگرهای اولد برای آیفون‌ها بدیل خواهد شد.

اپل تصمیم دارد تا از سال 2020 تمامی آیفون‌های خود را با نمایشگر اولد تولید کند و سری محصولات مشابه با آیفون XR که با نمایشگر ال سی دی تولید شده‌اند دیگر آماده عرضه نخواهند شد.

بر اساس گزارش‌های منتشر شده از وب سایت Cultofmac شرکت شارپ یکی از اصلی‌ترین گزینه‌های اپل برای جایگزین کردن شرکت‌های کره‌ای سامسونگ و ال جی است و می‌تواند در آینده حجم بیشتری از سفارش‌های این کمپانی را به تصاحب خود درآورد.

اپل از سال 2017 تصمیم به تولید آیفون‌های مبتنی بر نمایشگر اولد گرفت که طی آن با شرکت سامسونگ و پس از آن ال جی در زمینه تأمین قطعات مربوط به نمایشگرهای آیفون X و XS و XS Max همکاری کرد. با این حال اپل در دو سال گذشته به خاطر تأخیرهای به وجود آمده بر سر تحویل سفارش‌های ارائه شده به این دو کمپانی کره‌ای ناراضی بوده است و احتمالاً تصمیم به تعویض آن‌ها با شرکت‌های دیگر خواهد گرفت.

اپل همچنین ممکن است در چند سال آینده نمایشگر آیفون‌ها و اپل واچ‌ها را به صورت اختصاصی تولید کند و به جای استفاده از پنل‌های اولد از فناوری Micro LED در نمایشگر دستگاه‌های خود بهره ببرد

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420