لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تاچ آیدی احتمالاً در آیپاد تاچ نسل 7 ارائه نمی‌شود

تاچ آیدی احتمالاً در آیپاد تاچ نسل 7 ارائه نمی‌شود

بررسی‌های اخیر از نسخه جدید بتای آی او اس 12.2 حاکی از آن است که شرکت اپل تصمیمی برای ارائه تاچ آیدی در آیپاد تاچ نسل 7 ندارد.

شایعات در مورد تلاش اپل برای تولید و عرضه آیپاد تاچ نسل 7 از اوایل ماه جاری شروع شد که در ابتدا خبرهایی از شرکت‌های عضو زنجیره تأمین قطعات محصولات اپل در مورد آن منتشر شد و پس از آن در نسخه بتای آی او اس 12.2 مشخص شد که اپل تصمیم دارد تا این محصول را در آینده نزدیک به بازار عرضه کند. بر این اساس تقریباً تمامی تحلیلگران بر این اعتقاد هستند که اپل در آینده نزدیک و مشخصاً تا پیش از پایان نیمه اول سال جاری میلادی این محصول را به بازار عرضه می‌کند.

آیپاد تاچ نسل ششم نیز تا پیش از این بدون سیستم احراز هویت بیومتریک ساخته شده بود و حالا مشخص شده که اپل در تولید و عرضه نسل هفتم این محصول نیز تمایلی به استفاده از این سیستم احراز هویت ندارد. در حقیقت آیپاد تاچ نسل 7 همانند نسل قبلی خود با یک دکمه هوم ساده منتشر می‌شود که تنها کاربرد آن فراخوانی صفحه هوم در آیپاد تاچ خواهد بود.

البته در این میان برخی از تحلیلگران بر این اعتقاد هستند که اپل در تولید این محصول از طراحی ویژه و جدید آیفون X استفاده خواهد کرد و آیپاد تاچ نسل هفتم را با سیستم احراز هویت فیس آیدی آماده عرضه به بازار می‌کند. از طرف دیگر برخی از بررسی‌ها ضمن رد این ادعا، اعلام کرده‌اند که آیپاد تاچ نسل 7 تنها در قدرت پردازنده و دوربین با آیپاد نسل قبلی خود متفاوت خواهد بود و اپل تغییرات قابل توجهی را در تولید و عرضه این محصول به بازار اعمال نخواهد کرد وکاربران همچنان به همان ظاهر گذشته آیپاد تاچ محدود خواهند بود. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373